דלת זכוכית לאמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דלת זכוכית לאמבטיהרגע לפני שמתקינים דלת זכוכית לאמבטיה, חשוב לקחת בחשבון כמה פקטורים שישליכו לא רק על הכיס, אלא גם על הבטיחות של המתגוררים בבית. כאשר היא מותקנת בצורה הנכונה ועשויה מהחומרים המתאימים, דלת זכוכית למקלחת עשויה להיות תוספת נהדרת. הנה המדריך המלא להתקנתה בבטחה. 

לא קל לעצב את הבית בימינו, במיוחד בזמנים בהם הריביות עולות, המשכנתאות מטפסות ואנשים מרגישים מעט אבודים-כלכלית. עם זאת, ישנן תוספות מסוימות לאמבטיה, שאותן ניתן לקבל בעלויות מאוד ידידותיות. למשל, דלת זכוכית לאמבטיה שניתנת להתקנה בקלות וגם מבטיחה תוספת עיצובית נאה בהחלט. בתוך כך, דלת זכוכית למקלחת מצריכה התחשבות בפקטורים הבאים:

  • המתגוררים בבית – עד כמה הדלת מתאימה לנפשות הפועלות בבית? האם ישנם ילדים שובבים בבית? אם כן, לא בטוח שהדלת הזאת היא סוג הדלת הנדרשת. 
  • סוג הדלת – ישנן דלתות מסוגים שונים ועם מסגרות שונות, כאשר חלק מהדלתות משולבות בחומרים כמו עץ, מתכות שונות, ברזל ועוד. 
  • סוג המסגרת – המסגרת היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של דלת זכוכית לאמבטיה, אבל המסגרת היא גם פקטור חשוב בקביעת מידת הבטיחותיות של הדלת. 
  • סוג הזכוכית – ישנן זכוכיות עבות יותר וזכוכיות עבות פחות, כאשר פקטור זה מהווה את אחד מהפרמטרים החשובים בקביעת מידת בטיחות השימוש בדלת. 
  • מקצועיות ההתקנה – חלק מהמתקינים מקצועיים מאוד, בעוד שחלק עשויים להיאבק עם התקנת דלת זכוכית למקלחות. חשוב לבחור במתקין הנכון כדי למנוע חלילה אסונות. 

היתרונות של דלתות זכוכית לאמבטיות

אם מעוניינים בהוספה של TOUCH עיצובי לחדר האמבטיה, דלת זכוכית היא התוספת המושלמת. מעבר לכך שהדלת נראית נהדר, יש לה גם כמה יתרונות מעשיים. למשל, פרטיות – בהתאם לסוג הזכוכית שבוחרים, אפשר ליצור פרטיות ברמות שונות. לדוגמה, זכוכית חלבית היא אידיאלית אם רוצים לעצב את הבית מבלי לפגוע ברמת הפרטיות. 

מצד שני, זכוכית שקופה עשויה להיות בעייתית בחללים אלו, שכן היא מספקת פרטיות לא מספקת במיוחד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי זכוכית היא דרך מצוינת להכניס אור טבעי לחדר האמבטיה וזאת, תוך מתן פרטיות מסוימת. כאשר בוחרים בזכוכית שקופה ולא חלבית, כמות האור הנכנס לחדר היא גדולה יותר.

יתרון הניקיון של דלתות זכוכית למקלחת

בניגוד לחומרים אחרים שמצריכים ניקוי ייעודי, דלתות זכוכית לאמבטיות מצריכות ניקוי מאוד קל ועדין. אין צורך לרכוש חומרי ניקוי מיוחדים או חומרים נטולים כימיקלים, כי דלתות אלו מתנקות מאוד בקלות. ברוב המקרים אפשרי לנקות את הדלתות עם מטלית לחה וקצת סבון, אין צורך להשתגע. עם זאת, חלק מהדלתות עשויות להיבנות בתוך מסגרות עץ, מה שעשוי להצריך ניקוי יסודי יותר ואף תחזוקה. 

כאשר בוחרים את סוג הדלת המותקנת, חשוב לקחת בחשבון עד כמה מעוניינים להשקיע בתחזוקה השוטפת של הדלת. בהתאם לכך, בעצם בוחרים את שיטת הניקיון בטווח הארוך. חלק מהדלתות עשויות להצריך תחזוקה שוטפת יותר מאחרות, ככה שחשוב לקחת זאת בחשבון. לצורך העניין, דלתות עם מסגרת מתכת בדרך כלל יצריכו פחות תחזוקה ממסגרות עץ. 

כמה מילים על איטום דלתות זכוכית לאמבטיה

כאשר מדובר בהתקנת דלת חדר אמבטיה מזכוכית, החומרים הנלווים שבהם משתמשים חשובים מאוד. בתוך כך, יש להקפיד להשתמש בחומרים המיועדים לבנייה ואיטום חדרי אמבטיה. ללא חומרי איטום נכונים, הנזקים לא יאחרו מלהגיע. באופן כללי, החומרים הכי נפוצים כוללים בד"כ אלומיניום בדרגה גבוהה, נירוסטה, ויניל, PVC ופיברגלס, כאשר כל החומרים האלו יצריכו איטום מסוג כזה או אחר.

בעת בחירת החומר המתאים לסוג האמבטיה והצרכים העיצוביים, יש לקחת בחשבון גורמים כמו מחיר, עמידות, דרישות תחזוקה וקלות ההתקנה, אך גם את נושא האיטום. בעוד שחומרים מסוימים עשויים להיות קלים יותר לאיטום, חומרים אחרים יצריכו איטום מאוד מקצועי. יש לציין, איטום היא עבודה שניתן לבצע לבד כדי לנסות לחסוך עלויות. עם זאת, חשוב לוודא שיודעים באמת כיצד לבצע את זה. 

לבסוף, כיצד לבחור את הדלת הנכונה? 

אם מחפשים לשדרג את חדר האמבטיה, חשוב להבין שהדלת הנכונה מובילה לאיזשהו אפקט ויזואלי מסוים. למשל, דלת יכולה לגרום לחלל קטן להרגיש הרבה יותר גדול. בתוך כך, בעת בחירת הדלת, חשוב לקחת בחשבון את גודל חדר האמבטיה. אם החדר קטן, דלת זכוכית כבדה יכולה לגרום לחלל להרגיש צפוף עוד יותר. 

מצד שני, דלת זכוכית או ויניל קלת משקל תכניס הרבה אור מבלי לתפוס יותר מדי מקום, מה שעשוי לגרום לתחושה גדולה יותר של חלל. אם חלל המקלחת הוא מתחת ל-10 מ"ר, בדרך כלל ההמלצה תהיה לבחור דלת בדלת קלת משקל ושקופה ככל הניתן (מבלי לפגוע בפרטיות). דלתות אלו יוצרות אפקט ויזואלי של חלל גדול יותר. 

וטיפ אחרון מאיתנו, חשוב לערוך השוואת מחירים בין זגגים להתקנת דלתות זכוכית למקלחות ואמבטיות. בממוצע, השוואת המחירים יכולה לחסוך בין כ-10% – 25% על התקנת הדלת. כך בוחרים במתקין המקצועי ביותר במחיר אטרקטיבי.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
דלת הזזה זכוכית
דלת הזזה זכוכית

בין אם מעוניינים להתקין דלת הזזה זכוכית בחלל כזה או אחר בבית, חשוב לקחת בחשבון לא רק את הפקטורים העיצוביים הכרוכים בהתקנה. מעבר לאספקטים עיצוביים

לקריאת המאמר »
053-3563292