חיפוי זכוכית עם כיתובים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חיפוי זכוכית עם כיתוביםתארו לכם שאת הבית שלכם הייתם מעצבים בעצמכם. איזה כיף ומדהים זה היה יכול להיות? אבל רגע, את הבית שלנו אנחנו אכן בוחרים לעצב בעצמנו, עם הצבע של הקירות, הריהוט, הפרזול וכד' – מה עוד יש לכם להציע בתחום העיצוב? ובכן, כאשר אנו צובעים את הבית שלנו, אפילו בצבע ייחודי, אנחנו בהחלט מעצבים אותנו בטעמנו האישי אבל אם נכנס למאה בתים סמוכים, נגלה כי יש עוד כמה בדיוק כמונו. משום שבסופו של דבר, מניפת הצבעים, בבסיסה די דומה. אבל לעומת זאת, תארו לכם שעל הקיר לא הייתם צריכים רק לצבוע בצבע אחיד אלא לצייר עליו משהו מיוחד. שהוא רק שלכם. הרי הייתה נפתחת בפניכם קשת בלתי נגמרת של אפשרויות.

כאלו הם חיפויי הזכוכית המעוצבים על פי הטעם האישי. חיפויי זכוכית ניתן לעשות על ארונות, על קירות, על מקלחונים ועוד אבל בעיקר על קירות מטבחים. חיפויי הזכוכית הם למעשה מעין בד קנווס גדול שניתן לעצב עליו את הכל. כל צורה, צבע, שילוב, תמונות, אלמנטים, טקסטורות ודוגמאות שתרצו, ניתן להדפיס על הזכוכית ולהתקין אותה כחיפוי. התוצאה היא עיצוב אישי וייחודי, שהוא רק שלכם, על הקירות אצלכם בבית ובגדול. וכשיש לכם אפשרות לעצב את הקירות שלכם גם עם חיפוי זכוכית עם כיתובים הקשת נפרשת הרבה יותר רחב.

השדרוג של חיפוי זכוכית עם כיתובים 

אחרי שהבנו כי לקירות הבית יש תפקיד מרכזי ביצירת האווירה בתוך הבית ובקביעת הסגנון העיצובי וכי לחיפוי חיפוי קיר איכותי ומעוצב העשוי זכוכית – היכולת לגרום לעיצוב להיות יוקרתי וייחודי כאחד, הרי שלביצוע עם חיפוי זכוכית עם כיתובים משמעות רבה. ככלל, בכל עיצוב למשל באמצעות תמונות ניתן להעביר אמירה, עיצובית או רעיונית. עם החיפוי זכוכית זה אפילו עוצמתי יותר, באופן טבעי. הנה כמה דוגמאות שנעשו בסיוענו בעבר ויכולים ללמד על המגוון: משפטי השראה, משפטים שמעלים חיוך, שירים עם משמעות, סמלילים וטקסטים אוניברסליים, לדוגמא: ENJOY או HAVE A NICE DAY  וכד', כיתובים עם משמעות למשפחה, כיתובים שכבר מעוצבים שהורדתם מהאינטרנט ועוד מגוון רחב ועצום של אפשרויות. 

גם עסקים ומשרדים משתמשים רבות בעולם של חיפוי זכוכית עם כיתובים. שם ניתן דגש רב יותר למשפטי העצמה, משפטים וטקסטים המאפיינים את העולם העסקי, לוגואים של החברות, שמות בעלי החדרים ועוד ועוד. עולם חיפוי זכוכית עם כיתובים הוא עולם ללא גבולות ואתם יכולים להדפיס על הזכוכית כל טקסט שתרצו. ממש הכל.

חיפוי זכוכית עם כיתובים לעומת צביעת קיר

כאמור, ברור לנו שחיפוי זכוכית מאפשר לנו הרבה יותר אפשרויות עיצוביות מאשר צביעת קיר, חיפוי קיר באמצעות אריחי אבן או קרמיקה ואפילו מעולמות הטפטים. אבל מה שחשוב לא פחות זה האיכות. צבע – מתלכלך עם הזמן ויש צורך לשנותו מעת לעת. טפט מתלכלך ומתקלף. אריחי קרמיקה בהחלט יפים, אבל עם הזמן מתלכלכים, ביחוד בחיבורים שבין אריח לאריח. וזהו למעשה יתרון עצום של חיפוי זכוכית עם כיתוב. הזכוכית מחוסמת, בעובי 6-8 מ"מ ועמידה מפני פגיעות. באופן טבעי היא קלה לניקוי, אפילו באמצעות מטלית לחה בלבד, בלי חריצים שם הלכלוך יכול להצטבר ובעיקר, הדפסת הכיתוב נעשית על החלק הפנימי של הזכוכית, כך שהכיתוב לא מושפע מטמפרטורות, לחות או פגיעות אחרות והוא נשאר חדש ורענן, גם שנים רבות לאחר התקנתו.

סוגי חיפוי זכוכית עם כיתובים

כאשר אנו מדברים על סוגי חיפוי זכוכית עם כיתובים אנו מדברים למעשה על 2 סוגי זכוכית עיקריים. הראשונה היא זכוכית שקופה. אלא שיש בתוכו חלקיקי עופרת זעירים. אומנם לא נבחין בהם בעיין אבל במכלול הם מעניקים צבע ירקרק בקושי מורגש לזכוכית. כאשר אתם מעוניינים לבצע חיפוי זכוכית עם כיתובים, יש לקחת בחשבון שיתכן שהצבע ישתנה ממש במקצת.

האופציה השנייה היא זכוכית אקסטרה קליר. זוהי זכוכית נטולת עופרת לחלוטין והיא יותר שקופה וגם משקפת נאמנה ביותר את הצבע בו חפצתם שייושם בהדפסה. ככלל, ניתן לערוך חיפוי זכוכית רק עם צבע אחד (לצד הכיתוב) מתוך מניפת צבעים עצומה או במקביל להדפיס דוגמאות, טקסטורות (למשל בטון, עץ מלא, צורות גאומטריות וכד').

עלות חיפוי זכוכית עם כיתובים

באופן עקרוני מחיר של חיפוי זכוכית נקבע לפי מטר רץ או מטר מרובע. כמובן שלמורכבות ההדפסה או הצביעה משמעות רבה אבל בגדול, הוספת טקסט במקום תמונה  – לא בהכרח תעלה את המחיר. לוחות הזכוכית מגיעים שלמים ויש צורך להתקינם על הקיר (ההתקנה מאוד פשוטה ובעיקר מהירה ולא מלכלכת) וכן יש לבצע חיתוכים, למשל בהתחשבות בארונות במטבח, בשיש או בשקעי חשמל שיש להשאיר חשופים ופנויים. לרוב המחיר יכלול את ההתקנה וכמובן דרשו לקבל אחריות על העבודה.

ככלל, בחרו חברה איכותית שתבצע לכם חיפוי זכוכית עם כיתובים. חברה שגם נמצאת ברשותה טכנולוגיית הדפסה מתקדמת על זכוכיות וגם חברה המנוסה בהתקנה. אומנם יש לכם רעיון לכיתוב בראש אבל יתכן שמעצבי החברה, יוכלו לתת לכם דגשים עיצוביים שיעניקו עוד טאצ' מיוחד לרעיון שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
סוגי חיפוי זכוכית 
סוגי חיפוי זכוכית 

חיפויי זכוכית מעוצבים למטבח, לקירות הסלון, לארונות ולחללים ומשטחים נוספים הם הטרנד החם והלוהט ביותר בעולם עיצוב הבית. יחד עם זאת, העובדה כי הם טרנד

לקריאת המאמר »
053-3563292