מחיצות זכוכית מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחיצות זכוכית מחירזה דבר אחד לחפש מידע לגבי מחיצות זכוכית מחיר, וזה דבר אחר לגמרי לדעת לבחור את המחיצה הנכונה לסוג המשרד. בסופו של דבר, מדובר על יצירת אווירה במשרד, אבל לא רק! המחיצה הנכונה יכולה להגביר פרודוקטיביות משרדית. כיצד? המשיכו לקרוא. 

רגע לפני שמבררים לגבי מחיצות זכוכית מחיר באינטרנט, חשוב להבין כיצד המחיצה הזאת בעצם תורמת לאווירה המשרדית ולפרודוקטיביות של בית העסק. בכמה מילים פשוטות, המחיצות מאפשרות לעובדים לקבל את הפרטיות שהם כה כמהים אליה, כאשר המחיצות אלו יכולות להשתנות בין כמה סוגים שונים. חלק מהמחיצות הנפוצות במשרדים הן הבאות:

  1. מחיצה שקופה – מחיצות זכוכית שקופות מאפשרות מעבר נקי ונעים של אור טבעי, הן אידיאליות לחללי עבודה משותפים ומשרדים גדולים. 
  2. מחיצה חלבית – המחיצות החלביות הן מושלמות עבור משרדים שצריך פרטיות בהם. כמו כן, ניתן למתג את המחיצות האלו בדרכים שונות.
  3. מחיצה אקסטרה קליר – זוהי מחיצה ברמת השקיפות הגבוהה ביותר, היא אידיאלית עבור כל סוגי המשרדים.
  4. מחיצות זכוכית אקוסטיות – אלו הן מחיצות אשר מסוגלות לבודד צלילים ורעשים וכך ליצור סביבת עבודה נעימה מאוד.
  5. מחיצות זכוכית תרמיות – מחיצות אלו אינן בהכרח מבודדות צלילים ורעשים (לעיתים כן, תלוי בסוג), אך הן מבודדות מפני מזג האוויר. 
  6. מחיצות זכוכית חשמליות – מחיצות אלו נחשבות היקרות ביותר, וחלק מהזגגים לא מתעסקים איתן (יש צורך בחשמלאי). הן יוצרות אפקט המשתנה מגוון חלבי לשקוף, כוללות מיתוג דיגיטלי ועוד. 

באילו חומרים משתמשים לייצור מחיצות זכוכית משרדיות?

באופן כללי, ניתן לייצר מחיצות זכוכית מחוסמת או מזכוכית רבודה, כאשר זכוכית מחוסמת היא חומר חזק ועמיד שיכול לעמוד בפני פגיעות ולחץ פיזי. מצד שני, זכוכית רבודה מורכבת משכבות של שני חומרים או יותר. שכבות אלו מחוברות יחד לכדי יצירת יתרונות חוזק, בידוד אקוסטי ותרמי. שני סוגי החומרים זמינים בעוביים של 8 מ"מ ומעלה כדי להתאים לצרכים של כל חלל משרדי.

במקביל לבחירת סוג הזכוכית, חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים שעשויים להשליך על עמידותה. למשל, תנאי מזג אוויר אופטימליים תורמים לעמידות של המחיצה בטווח הארוך. אם הזכוכית פונה לכיוון דרום, ייתכן שיהיה שווה לברר לגבי זכוכיות עמידות שיכולות לספוג את קרני השמש במשך היום.

בידוד שמחיצות מציעות וכיצד אפשר להשתמש בהן

באופן כללי, צריך לבדוק אם צריכים בידוד אקוסטי לחלל או לא, כמו גם בידוד תרמי מפני מזג האוויר. כמו כן, חלק מהמחיצות מציעות אטימות מלאה, מה שמאפשר את המיתוג של הזכוכית. את המיתוג ניתן לבצע במגוון דרכים, כאשר ההמלצה היא לבחור בין מיתוג ע"י לייזר בבית דפוס או מיתוג ע"י מדבקות שניתנות להסרה.

אם בוחרים למתג את הזכוכיות בצורה מקצועית, השלב הראשון יהיה הזמנת המחיצות. לאחר שהמחיצות יהיו ממותגות בלוגו החברה או כל מיתוג אחר, ניתן לקרוא לזגג עבור ההתקנה של המחיצה. בשלב זה, חשוב לאתר את הזגגים הנכונים שיודעים כיצד להתקין את המחיצות מבלי לגרום לנזקים במיתוג עליהן. 

כיצד מתקינים מחיצות זכוכית במשרדים?

סוג ההתקנה משתנה בהתאם לסוג המחיצה שמזמינים, כאשר בד"כ השלבים יהיו:  

  1. התקנת עוגנים בקירות וברצפות על מנת לתמוך במשקל מחיצת הזכוכית. 
  2. לאחר שמסיימים עם השלב הראשון, לרוב מתקינים מסילות מאובטחות על גבי עוגנים אלה. זאת, על מנת להחזיק את לוחות הזכוכית במקום שלהם בצורה יציבה ובטוחה.
  3. התקנת הזכוכיות עצמן על גבי המסילות או העוגנים.
  4. התקנת מדבקות מיתוג על גבי המחיצה, כשלב אופציונאלי. 

אם מדובר על התקנת מחיצות זכוכית חשמליות, כל תהליך ההתקנה משתנה מהבסיס שלו ועד סיומו. מחיצות אלו יצריכו את החיבור של המחיצה לתשתית החשמל, וזוהי עבודה המתבצעת אך ורק על ידי חשמלאים מורשים. רוב הזגגים לא מספקים את השירות הזה, מכיוון שמדובר בעבודה עם היבטים בטיחותיים וטכניים אחרים לגמרי. 

כמה עולה התקנת מחיצות זכוכית?

עלות התקנת מחיצות זכוכית במשרד תהיה תלויה במספר גורמים, לרבות מידות וגודל החלל וכן סוג החומרים בהם נעשה שימוש. חלק מהמחיצות יכולות לשלב בהתקנה שלהן חומרים כמו עץ, מה שמוסיף מאוד מבחינה אסתטית אבל עשוי לייקר את ההתקנה. באופן כללי, מחיר התקנת מחיצות זכוכית נע בין כ-500 ש"ח ל-1,200 ש"ח למטר רבוע.

רגע לפני שמבררים לגבי מחיצות זכוכית מחיר, חשוב לקחת בחשבון שכל חברת התקנות עשויה לגבות מחירים משתנים. יש לזכור, כי המחיר עשוי להיות מושפע גם מכל מרכיבי עיצוב נוספים הדרושים לפרויקט ההתקנה. למשל, העלות עשויה להיות גבוהה יותר אם יש צורך להתקין חומרי איטום מיוחדים או חומרי בידוד אחרים.

כדי לנסות להוזיל עלויות אבל עדיין לא להתפשר על מקצועיות ההתקנה, חשוב לערוך השוואת מחירים בין זגגים או השוואת מחירים בין חשמלאים למחיצות חשמליות. כך או כך, מחקר השוק הזה יכול לחסוך לא מעט כסף בכיסים, לפעמים עד כ-20% חיסכון. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292