מחיצות זכוכית מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחיצות זכוכית מחירזה דבר אחד לחפש מידע לגבי מחיצות זכוכית מחיר, וזה דבר אחר לגמרי לדעת לבחור את המחיצה הנכונה לסוג המשרד. בסופו של דבר, מדובר על יצירת אווירה במשרד, אבל לא רק! המחיצה הנכונה יכולה להגביר פרודוקטיביות משרדית. כיצד? המשיכו לקרוא. 

רגע לפני שמבררים לגבי מחיצות זכוכית מחיר באינטרנט, חשוב להבין כיצד המחיצה הזאת בעצם תורמת לאווירה המשרדית ולפרודוקטיביות של בית העסק. בכמה מילים פשוטות, המחיצות מאפשרות לעובדים לקבל את הפרטיות שהם כה כמהים אליה, כאשר המחיצות אלו יכולות להשתנות בין כמה סוגים שונים. חלק מהמחיצות הנפוצות במשרדים הן הבאות:

  1. מחיצה שקופה – מחיצות זכוכית שקופות מאפשרות מעבר נקי ונעים של אור טבעי, הן אידיאליות לחללי עבודה משותפים ומשרדים גדולים. 
  2. מחיצה חלבית – המחיצות החלביות הן מושלמות עבור משרדים שצריך פרטיות בהם. כמו כן, ניתן למתג את המחיצות האלו בדרכים שונות.
  3. מחיצה אקסטרה קליר – זוהי מחיצה ברמת השקיפות הגבוהה ביותר, היא אידיאלית עבור כל סוגי המשרדים.
  4. מחיצות זכוכית אקוסטיות – אלו הן מחיצות אשר מסוגלות לבודד צלילים ורעשים וכך ליצור סביבת עבודה נעימה מאוד.
  5. מחיצות זכוכית תרמיות – מחיצות אלו אינן בהכרח מבודדות צלילים ורעשים (לעיתים כן, תלוי בסוג), אך הן מבודדות מפני מזג האוויר. 
  6. מחיצות זכוכית חשמליות – מחיצות אלו נחשבות היקרות ביותר, וחלק מהזגגים לא מתעסקים איתן (יש צורך בחשמלאי). הן יוצרות אפקט המשתנה מגוון חלבי לשקוף, כוללות מיתוג דיגיטלי ועוד. 

באילו חומרים משתמשים לייצור מחיצות זכוכית משרדיות?

באופן כללי, ניתן לייצר מחיצות זכוכית מחוסמת או מזכוכית רבודה, כאשר זכוכית מחוסמת היא חומר חזק ועמיד שיכול לעמוד בפני פגיעות ולחץ פיזי. מצד שני, זכוכית רבודה מורכבת משכבות של שני חומרים או יותר. שכבות אלו מחוברות יחד לכדי יצירת יתרונות חוזק, בידוד אקוסטי ותרמי. שני סוגי החומרים זמינים בעוביים של 8 מ"מ ומעלה כדי להתאים לצרכים של כל חלל משרדי.

במקביל לבחירת סוג הזכוכית, חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים שעשויים להשליך על עמידותה. למשל, תנאי מזג אוויר אופטימליים תורמים לעמידות של המחיצה בטווח הארוך. אם הזכוכית פונה לכיוון דרום, ייתכן שיהיה שווה לברר לגבי זכוכיות עמידות שיכולות לספוג את קרני השמש במשך היום.

בידוד שמחיצות מציעות וכיצד אפשר להשתמש בהן

באופן כללי, צריך לבדוק אם צריכים בידוד אקוסטי לחלל או לא, כמו גם בידוד תרמי מפני מזג האוויר. כמו כן, חלק מהמחיצות מציעות אטימות מלאה, מה שמאפשר את המיתוג של הזכוכית. את המיתוג ניתן לבצע במגוון דרכים, כאשר ההמלצה היא לבחור בין מיתוג ע"י לייזר בבית דפוס או מיתוג ע"י מדבקות שניתנות להסרה.

אם בוחרים למתג את הזכוכיות בצורה מקצועית, השלב הראשון יהיה הזמנת המחיצות. לאחר שהמחיצות יהיו ממותגות בלוגו החברה או כל מיתוג אחר, ניתן לקרוא לזגג עבור ההתקנה של המחיצה. בשלב זה, חשוב לאתר את הזגגים הנכונים שיודעים כיצד להתקין את המחיצות מבלי לגרום לנזקים במיתוג עליהן. 

כיצד מתקינים מחיצות זכוכית במשרדים?

סוג ההתקנה משתנה בהתאם לסוג המחיצה שמזמינים, כאשר בד"כ השלבים יהיו:  

  1. התקנת עוגנים בקירות וברצפות על מנת לתמוך במשקל מחיצת הזכוכית. 
  2. לאחר שמסיימים עם השלב הראשון, לרוב מתקינים מסילות מאובטחות על גבי עוגנים אלה. זאת, על מנת להחזיק את לוחות הזכוכית במקום שלהם בצורה יציבה ובטוחה.
  3. התקנת הזכוכיות עצמן על גבי המסילות או העוגנים.
  4. התקנת מדבקות מיתוג על גבי המחיצה, כשלב אופציונאלי. 

אם מדובר על התקנת מחיצות זכוכית חשמליות, כל תהליך ההתקנה משתנה מהבסיס שלו ועד סיומו. מחיצות אלו יצריכו את החיבור של המחיצה לתשתית החשמל, וזוהי עבודה המתבצעת אך ורק על ידי חשמלאים מורשים. רוב הזגגים לא מספקים את השירות הזה, מכיוון שמדובר בעבודה עם היבטים בטיחותיים וטכניים אחרים לגמרי. 

כמה עולה התקנת מחיצות זכוכית?

עלות התקנת מחיצות זכוכית במשרד תהיה תלויה במספר גורמים, לרבות מידות וגודל החלל וכן סוג החומרים בהם נעשה שימוש. חלק מהמחיצות יכולות לשלב בהתקנה שלהן חומרים כמו עץ, מה שמוסיף מאוד מבחינה אסתטית אבל עשוי לייקר את ההתקנה. באופן כללי, מחיר התקנת מחיצות זכוכית נע בין כ-500 ש"ח ל-1,200 ש"ח למטר רבוע.

רגע לפני שמבררים לגבי מחיצות זכוכית מחיר, חשוב לקחת בחשבון שכל חברת התקנות עשויה לגבות מחירים משתנים. יש לזכור, כי המחיר עשוי להיות מושפע גם מכל מרכיבי עיצוב נוספים הדרושים לפרויקט ההתקנה. למשל, העלות עשויה להיות גבוהה יותר אם יש צורך להתקין חומרי איטום מיוחדים או חומרי בידוד אחרים.

כדי לנסות להוזיל עלויות אבל עדיין לא להתפשר על מקצועיות ההתקנה, חשוב לערוך השוואת מחירים בין זגגים או השוואת מחירים בין חשמלאים למחיצות חשמליות. כך או כך, מחקר השוק הזה יכול לחסוך לא מעט כסף בכיסים, לפעמים עד כ-20% חיסכון. 

עבודות זכוכית מחירישנן הרבה עבודות זכוכית מסביבנו. ככלל, הזכוכית משמשת לעיצוב, לבידוד, למסגור, ליצירת מחיצות, שקיפות ועוד ועוד שימושים. כמעט אין מבנה, עסק, משרד, חנות, בנין או כל דבר אחר שלא עשו שימוש בעת הבניה שלו בזכוכית. ולא זו בלבד. לעיתים נשתמש בזכוכית גם עבור פריטים עיצוביים קטנים, כמו שולחנות, מסגרות, לוחות זכוכית לכתיבה, חיפויים, ריהוט ועוד ועוד. 

רבים מסתכלים בראש ובראשונה על עבודות זכוכית מחיר ולא שמים מספיק לב לאיכות. לאיכות הזכוכית, לו רק לאיכות חומר הגלם והתוצר היוצא ממנו אלא גם לאיכות הביצוע- חשיבות רבה. הן מבחינה פרקטית והן מבחינת נוי ויוקרה. חשוב מכך הוא נושא הבטיחות, שכן זכוכית שנשברת עלולה להיות מסוכנת. לכן, עבודות זכוכית מחיר זה חשוב אבל חשוב לא פחות הוא איכות יצרנית הזכוכית והחברה המתקינה (לעיתים זו יכולה להיות גם וגם), הניסיון והמקצועיות שלה והסטנדרט הגבוה על פיו היא פועלת.

עבודות זכוכית מחיר וסוגים שונים

ישנן כמה עבודות זכוכית, מהן בסיסיות מאוד ומקובלות מאוד וחלקן שונות, מקוריות ומיוחדות. ככלל, הזכוכית היא חומר גלם שניתן להפיק ממנו תוצרים מדהימים ביופיים (למשל באמצעות הדפסה על זכוכית, צביעת זכוכית וכד'). עבודות זכוכית מחיר יהיו שונות כמובן אם מדובר על חיפוי חיצוני לבניין מזכוכית או זכוכית למקלחון. למורכבות העבודה, לגודל העבודה, לסוגי הזכוכית, לעובי שלה ולפעולות שיש לעשות על גביה (צביעה, הדפסה, חריטה, חיתוכים מיוחדים וכד') – השפעה גם כן על עבודות זכוכית מחיר.

לעיתים עבודות הזכוכית לא יהיו לבדם ולחברה המתקינה יצטרך להיות ידע ויכולות נוספים. לדוגמא בחלונות בהן נדרש גם ידע נרחב באלומיניום, בשילובים של עץ בדלתות וארונות, בבניית מעקות זכוכית, בחיפויי קיר, חדרי שמש העשויים זכוכית ועוד ועוד.

 כאמור, עבודות זכוכית מחיר נקבעים גם על פי סוגי העבודה וכאמור יש רבים כאלו. הנה כמה דוגמאות: ויטרינות ביציאה מהסלון, חיפויי קיר, חיפוי זכוכית מעוצבת ומודפסת למטבח, מעקות מזכוכית, מחיצות זכוכית להפרדה (מאוד מקובל בעסקים ומשרדים), מקלחונים, מראות, גגוני זכוכית, דלתות הזזה מזכוכית, ויטרינות תצוגה וחלונות ראווה, קירות זכוכית לטלוויזיה, קירוי חיצוני  לבניינים וכאמור עוד עבודות רבות, כאשר כאמור, לכל עבודות זכוכית מחיר אחר.

עבודות זכוכית מחיר לפי סוגים

מחיר עבודות הזכוכית נעשים גם על פי איכות וסוג הזכוכית בהם עושים שימוש ועובי הזכוכית. ישנם כמה סוגי זכוכית כאשר לעבודות משמעותיות נעשה לרוב שימוש בזכוכית מחוסמת, שעקב תהליך היצור המיוחד שלה היא חזקה יותר מאשר זכוכית רגילה פי כמה. ניתן לבחור זכוכית שקופה או בשמה המקצועי זכוכית קליר אולם ניתן לבחור בזכוכית שקופה ובהירה יותר בשם 'אקסטרה קליר'. ההבדל ביניהם הוא בחלקיקי עופרת שמצויים בקליר והוסרו מהאקסטרה קליר ובהעדרם, הזכוכית הרבה יותר שקופה ובלי צבע ירקרק עכור (אם כי לא מודגש יותר מידי) שנוצר בזכוכית הרגילה. 

ניתן גם להזמין זכוכית מט או זכוכית חלבית המאפשרים תחושה יותר גדולה של פרטיות או המילה האחרונה: זכוכית מעוצבת עם הדפסים שונים, כאלו שאתם בוחרים. כך ניתן לקבל מכל משטח זכוכית – משטח עיצובי ייחודי עליו ניתן להדפיס משפטים, תמונות, עיצובים, צבעים וצורות ובעצם כל מה שתחלמו עליו. כאשר זכוכית זו מותקנת היא מהווה פריט דקורטיבי בעצמה. חשוב לזכור, בכל עבודת זכוכית ניתן לקבל זכוכית בהתאמה אישית ולכן מעבר לעניין עבודות זכוכית מחיר, בחרו בחברה שהאנשים בה מיומנים הן ברמת המקצועיות של ההתקנה אך שיש להם גם עיין עיצובית, כדי לסייע לכם להתאים את הזכוכית לרצונות והחלומות שלכם.

היכן הכי חשוב להזמין עבודות זכוכית

עבודות זכוכית מחיר הם דבר חשוב ואנו אומרים תמיד שאין צורך לבזבז כספים מיותרים בשום תחום. אבל יחד עם זאת, כמו במקרים רבים בתחום הבניה והשיפוצים המחיר הוא לא חזות הכל. אנחנו משקיעים כספים רבים ולא נרצה פגם קטן שייווצר בגלל ניסיון לחסוך בכסף או באיכות. בייחוד הדברים אמורים בנושא הזכוכית.

הנה שתי דוגמאות קטנות ופשוטות – אך קריטיות. תפקידו של החלון הוא לאטום ולבודד, מרעש, מים, טמפרטורות וכד'. נכון שהדבר קשור גם לאלומיניום אבל גם לזכוכית. איטום לא טוב, כתוצאה מהתקנה רשלנית או מתקין לא מיומן דיו (ולכן גם כנראה זול מאוד) – תביא ותגרור נזקים שיעלו בסופו של דבר יותר מהכסף שחסכתם.

אותו הדין בנושא הבטיחותי. הזכוכית עצמה חייבת להיות בעלת תו תקן מוכר בישראל, מחוסמת ובטיחותית מפני פגיעה של בני אדם. זכוכית מנותצת עלולה להיות מסוכנת מאוד. גם לוח או פלטת זכוכית שלא קובעה או עוגנה כיאות יכולה להוות סכנה גדולה, בשל החשש שתקרוס ותיפול (תשבר ואף יכולה לגרום לנזק לרכוש ולנפש בשל משקלה). כל זה אומר שבכל הנוגע לעלות, עבודות זכוכית מחיר הם לא הפרמטר היחיד. חשוב לבדוק ולהשוות מחירים. חשוב לחפש אחרי מחיר הוגן. אבל חשוב מכל הוא האיכות והסטנדרט הגבוה – כדי שיצא גם בטוח וגם יפה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292