עבודות זכוכית תל-אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

זכוכית בשונה מפעם, הפכה בעשור האחרון לחומר גלם נצחי. הזכוכית, משרה תחושה של יוקרה ואלגנטיות בעולם העיצוב. אתם לבטח זוכרים כי גם בתקופות העתיקות,  בתי המלוכה השתמשו בזכוכית בריהוט, למשל ויטרינות, כלי זכוכית, חלונות ועוד. עד לפני ההתפתות של הטכנולוגיה החדשה, השימוש בזכוכית למטרת מדרגות העשויות זכוכית, מעקות, קירות זכוכית למטבח, מקלחונים, מדפים ומחיצות זכוכית למשרד, לא היה קיים אך היום, באמצעות עבודות זכוכית בתל-אביב, תוכלו למצוא זכוכית בטיחותית בעלת תו תקן ישראלי ומגוון עבודות שלבטח יתאימו לצרכיכם האישי.

עבודות זכוכית תל-אביב

עבודות זכוכית – יוקרה ומרחב בנשימה אחת

כאשר תזמינו עבודות זכוכית, תצטרכו לוודא, כי הספק שלכם, מייצר את עבודת הזכוכית הספציפית שבה אתם מעוניינים. ישנם יצרני זכוכית אשר מיימרים את כל עבודות הזכוכית תחת קורת גג אחת, מה שמומלץ, אם אתם מעוניינים להזמין כמה מוצרים שתצטרכו בביתכם. אם הגעתם לחברה בתל-אביב, לבטח תשאלו את השאלה המתבקשת: כמה עולה עבודות זכוכית תל-אביב? תצטרכו להשוות בין כמה ספקים, לקבל עליהם חוות דעת, לבדוק את הוותק ואפילו לדבר עם לקוחות שהחברה ביצעה אצלם עבודות. רבים בוחרים היום בפריטי זכוכית ייחודייים הנעשים בהזמנה, היות והזכוכית היא בעלת מראה יוקרתי, מרחיבה את חללי הבית ומעניקה לבית מראה חלק ונקי.

מה עוד ניתן להזמין בעבודות זכוכית?

תוכלו להזמין מקלחונים מעוצבים, אם מקלחונים פינתיים, עגולים, מקלחות חזית, מדפי זכוכית, מחיצות זכוכית לחדרים כמו במשרדים, מעקות מזכוכית למרפססת, לבריכת השחייה הפרטית,  מראות בעיצובים שונים וכל זה, באמצעות הדפסי זכוכית ייחודיים שרק יוסיפו למראה ביתכם, משרדכם או בית העסק שלכם. היום בניגוד לפעם, אין צורך להגיע  לבעלי מלאכה כמו זגגים בתל-אביב, כי אם במפעלים המייצרים ומתמחים בכל סוגי עבודות הזכוכית. עליכם תחילה, להזמין נציג מטעם החברה אליכם, כך שיוכל לבצע עבורכם מדידות, לייעץ וכך שתוכלו אף לבחור את גוון, סוג והדפסי הזכוכית שיתאימו לעיצוב הבית ויפיחו בו רעננות וחדשנות.

סוגי הזכוכית שבאמצעותם מייצרים עבודו זכוכית לבית ולמשרד

לפני שתתחילו לסייר באולמי תצוגה של מפעלים המייצרים את כל סוגי עבודות הזכוכית, עליכם לדעת כי קיימים מספר סוגים של זכוכית אשר מתאימות לסוגי עבודות הזכוכית השונות, לדוגמא:

  • זכוכית מחוסמת – כזכוכית מסוג זה, עברה חימום תחת טמפרטורה בגובה של 700 מעלות צלזיוס ומתקררת באוויר מהיר. השימוש בזזכוכית מחוסמת נעשה במיוחד לייצור מקלחונים ואמבטיונים, הן בגלל האדים שנוצרים מהמים החמים, והן בגלל שהיא עמידה בפני סדקים, או התקדמות של סדקים, מה שגורם לזכוכית המחוסמת להיות בטיחותית מאוד.
  • זכוכית משורינת – היא זכוכית עמידה גם בפני קליע של רובה או אקדח. זכוכית מסוג זה, עוברת תהליך חיזוק באמצעות חומרים ממשפחת הפולימרים. זכוכית משורינת מתאימה למקומות שבהם דרושה הגנה, בתים של פוליטיקאים ועוד
  • זכוכית מבודדת – זכוכית זו, ידועה גם בשמה הנפוץ יותר: Double glass  זכוכית זו, מתאימה במיוחד לבידוד מרעשים חיצוניים. הזכוכית מורכבת משתי שכבות. למשל בחלונות הבית, במיוחד מי שגר קרוב לכביש ראשי, יעשה שימוש בזכוכית מסוג  בידודית.

כמה עובדות שעליכם לדעת לגבי מחיר עבודות זכוכית

כאשר מזמינים עבודות זכוכית, המחיר נקבע לפי סוג חפוי הזכוכית, גוון וכן העובי. למשל זכוכית פשוטה תהיה זולה בהרבה מאשר זכוכית רבודה או מעוטרת. עיקום, חיתוך והדפסה עשוי להעלות את מחירן של עבודות הזכוכית. ככל שהזכוכית תהיה עבה יותר, כך מחירה יעלה בהתאם. ישנן חברות רבות בישראל, אשר מציעות עבודות זכוכית. יש להגיע אל כמה חברות ידועות הקרובות לאזור מגוריכם, להשוות, להתרשם מהמוצרים השונים שהן מייצרות ואז להחליט.

התקנה פשוטה ותמורה גדולה

כאשר הזמנת עבודת הזכוכית מסתיימת, ההתקנה היא פשוטה ומתבצעת תוך כמה שעות בודדות. מדובר בדיוק רב וכן, שימו לב שמתקין מטעם  החברה אשר ממנה הזמנתם את עבודת הזכוכית, הוא זה שיתקין עבורכם את הזכוכית וכן,יעניק לכם אחריות בתום העבודה. שימול בי על הזכוכית יהיה סימן של תו תקן ישראלי, כדי שתוכלו להיות בראש שקט שלא יקרו  תאונות בלתי צפויות, לכם ולבני ביתכם. חשוב לציין, כי הזכוכית נמצאת היום בכל עבודות הבנייה והיא עמידה בכל מזג אוויר, במיוחד במדינת ישראל, כאשר השמש זורחת ברוב עונות השנה.

גם אדריכלים ומעצבי פנים מעדיפים עבודות זכוכית

ללא ספק, חומר הגלם מסוג זכוכית, הפך לאהוב ומועדף, בקרב אדריכלים ומעצבי פנים ידועים. גלל שהזכוכית היא בטיחותית, מעוצבת ובעלת מראה אלגנטי ונקי וכן, קלה לניקוי, ניתן לראות, כי האדריכלים ומעצבי הפנים משתמשים בה, להגדלת חללים, למתן אור חזק יותר באזורים השונים בחלל  ובגלל העיצוב המושלם שלה. שימוש רחב בזכוכית, נעשה בהמון משרדים, אשר מעוניינים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, הכוונה היא לחלוקת החללים במשרד וקבלת מראה יוקרתי, מודרני וחדשני כמו למשל הוספת דלתות זכוכית שמשדר יוקרה. מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק, לקבל את המידע היעיל ביותר לגבי סוגי הזכוכית ואיזה סוג של זכוכית מתאים לעבודה זו או אחרת, מה הטווח המקובל של המחירים וכן, בקשו המלצות של מי שהתנסה עם חברה מקצועית ואמינה, המתמחה בעבודות זכוכית מכל הסוגים.

היתרונות בשימוש בזכוכית לעבודות ויישום בחללים הפרטיים והעסקיים

אם נסכם זאת כך – עבודות זכוכית הן בעלות יתרונו רבים. אם מבחינת המחיר הזול יחסית של הזכוכית, בהשוואה לחומרי גלם יקרים יותר.הזכוכית מאוד גמישה בעבודה, קל לנקות ולתחזק אותה,  היא נחשבת לפיתרון ירוק, היות ואור טבעי רב יותר חודר בעדה, מה שמפחית שימוש באנרגיה כמו חשמל. הזכוכית באמצעות תחזוקה נכונה, תמיד תיראה כחדשה. היום, ניתן לראות חיפוי ירות ומשטחים בזכוכית במגוון של כל קשת הצבאים, דוגמאות והדפסים מרהיבים אשר יתאימו לטעם האישי של כל אחד מכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
עבודות זכוכית חריש

זכוכית בשונה מפעם, הפכה בעשור האחרון לחומר גלם נצחי. הזכוכית, משרה תחושה של יוקרה ואלגנטיות בעולם העיצוב. אתם לבטח זוכרים כי גם בתקופות העתיקות,  בתי

לקריאת המאמר »
עבודות זכוכית קריות

זכוכית בשונה מפעם, הפכה בעשור האחרון לחומר גלם נצחי. הזכוכית, משרה תחושה של יוקרה ואלגנטיות בעולם העיצוב. אתם לבטח זוכרים כי גם בתקופות העתיקות,  בתי

לקריאת המאמר »
עבודות זכוכית גדרה

זכוכית בשונה מפעם, הפכה בעשור האחרון לחומר גלם נצחי. הזכוכית, משרה תחושה של יוקרה ואלגנטיות בעולם העיצוב. אתם לבטח זוכרים כי גם בתקופות העתיקות,  בתי

לקריאת המאמר »
053-3563292