מחיצות זכוכית מתקפלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחיצות זכוכית מתקפלותאם מעוניינים לקחת כמה צעדים קדימה את הנושאים של פריסת העיצוב והחלוקה של המשרד, מחיצות זכוכית מתקפלות נכנסות לתמונה ומשנות לגמרי את המשוואה. עם אלו, ניתן ליצור מרחבי וחללי עבודה משותפים או פרטיים, הכל בהתאם לצרכים המשרדים בעסק. רגע לפני התקנת מחיצה מתקפלת מזכוכית, הנה המדריך המלא להכרתן. 

כל עוד רוצים לחלק את המשרד קצת אחרת או לעצבו מחדש, יש בימינו לא מעטי שיטות ודרכים לעשות זאת. בתוך כך, בכל מה שקשור לעיצוב משרד בצורה פרקטית, מחיצות זכוכית משחקות תפקיד מפתח כמעט בכל סוגי המשרדים. כדי להכיר את הסוגים השונים של מחיצות זכוכית מתקפלות, חשוב להבין כמה היבטים שונים שקובעים יחדיו מהי ההתקנה המומלצת לכל משרד. בין הגורמים השונים שקובעים את סוג ההתקנה, מומלץ וחשוב לקחת בחשבון את חלק מהגורמים הבאים:

  • סוג הזכוכית שבשימוש – ניתן לבחור בזכוכיות חלביות, מחוסמות, שקופות, אקסטרה קליר, זכוכית רבודה ועוד.
  • משקל מחיצת הזכוכית – בעוד שמחיצות רגילות עשויות לשקול כמה עשרות קילוגרמים, מחיצות מתקפלות יכולות להיות כבדות יותר. זאת, בשל הצירים, הזרועות, המסילות וחלקים אחרים המתווספים להתקנה. 
  • עובי המחיצה – ברוב המקרים מחיצות זכוכית מתקפלות יכללו זכוכיות עבות יותר מהמחיצות הסטנדרטיות (ולכן משקלן יהיה גם גבוה יותר).
  • סוגי הצירים, הזרועות והמסילות – חשוב לבחור בחומרים איכותיים שאינם מחלידים בטווח הארוך. למשל, אלומיניום ופלדת אל חלד נחשבים חומרים איכותיים לייצור צירים, זרועות ומסילות למחיצות מתקפלות.  

למה להתקין מחיצות זכוכית מודולריות? 

מחיצות זכוכית מתקפלות נקראות גם מחיצות מודולריות. המחיצות האלו הן שיטה אידיאלית ליצירת חלל מודרני, פרקטי ומתוחכם שלא משאיר מאחוריו את הנושא של העיצוב. בכל אזור פנים במשרד ניתן להתקין מחיצות מסוגים אלו, כאשר המחיצות מעוצבות תוך מחשבה על יופי ותפקוד גם יחד. מחיצות אלו מאפשרות פתיחה וסגירה כפי ראות המשתמשים בה, מה שמשליך על רמת אטימת הרעש והבידוד.

המחיצות המתקפלות מייצרות מראה נקי ואסתטי במיוחד, תוך שהן מאפשרות לאור טבעי להיכנס לחדר מבלי לפגוע בפרטיות. אם רוצים רמת פרטיות טובה יותר, אפשר להתקין זכוכיות חלביות או זכוכיות אטומות לחלוטין. האור עדיין יעבור דרך זכוכיות אלו, אבל האטימות והפרטיות יהיו טובות יותר.

איך מתבצעת ההתקנה של מחיצות מתקפלות? 

באופן כללי, מחיצות זכוכית מתקפלות (מודולריות) הן קלות להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותן לאפשרות חסכונית עוד יותר עבור משרדים שרוצים לייצר חלוקה פיזית חדשה. עם יכולות בידוד מעולות, המחיצות האלו מושלמות ליצירת אזורים נפרדים בתוך חלל גדול יותר. בימינו ישנם לא מעט חללי עבודה משותפים שמשתמשים במחיצות אלו, אותם חללים שניתן לראות כמעט בכל פינה בתל אביב. 

ההתקנה בדרך כלל תצריך את העיגון של המחיצות, מה שניתן לבצע בעזרת עוגנים ממתכות שונות וברזלים. במקביל, יהיה צריך לקבע את המחיצות לקיר או לאלמנט יציב אחר. לבסוף, מלבישים את הזכוכיות בתוך המסילות שלהן או ע"י הצירים שלהן. במקרים מסוימים יהיה צורך להזמין גם חשמלאי, כמו במקרים בהם צריך להתקין נקודות חשמל בתוך מחיצות אלו. באופן הזה, ניתן לסגור קובייה מזכוכית עם דלתות מודולריות ולהנות מחלל משרדי נוסף. 

כמה עולות מחיצות זכוכית מתקפלות?

עלות מחיצות זכוכית מתקפלות עשויה להשתנות בהתאם לגודל הזכוכיות, לסוגן, למשקל ולעובי שלהן. באופן כללי, המחירים מתחילים בדרך כלל בסביבות 500 ש"ח למטר רבוע ומסתיימים בכ-1,200 ש"ח למ"ר. יש לקחת בחשבון, אם צריך זכוכית אקוסטית או רבודה, מבודדת תרמית או אפילו חסומה, זכוכיות אלו יעלו יותר מזכוכית רגילה.

רגע לפני שמזמינים את התקנת המחיצות, חשוב לבצע השוואת מחירים בין זגגים. בגדול, המחירים מאוד משתנים בין חברה לחברה אחרת, ולא נדיר למצוא חברות אשר גובות מחירים גבוהים מהמומלץ לצרכן. בתוך כך, השוואת מחירים להתקנת מחיצת זכוכית יכולה לחסוך גם למעלה מ-25%, כך שזהו שלב שחשוב לא לפספס. 

טיפים להתקנת מחיצות זכוכית מתקפלות 

כדי להניב את התוצאות הטובות (והבטיחותיות) ביותר, חשוב בתור התחלה למדוד ולתכנן מראש. זאת, לפני הרכישה או ההתקנה של המחיצות, ועדיף ששלב זה יבוצע על ידי הזגגים עצמם. זגגים שם עבור הלקוחות לא רק עבור התקנת המחיצות, אלא גם עבור ביצוע כל ההכנות והשלבים המקדימים להתקנת המחיצה.

בשלב זה של המדידות, צריך לכלול את הבדיקה של הגודל ושל המשקל של המחיצה וכל תמיכה נוספת שתידרש בתהליך ההתקנה. אם מדובר על מחיצות מתקפלות מזכוכית, צריך לכלול את המשקל של העוגנים, המסילות, הצירים, הזרועות וכל חומרה אחרת הנדרשת להתקנה.

טיפ אחרון, יש להזכיר עד כמה חשוב לקבל כמה הצעות מחירים ממתקינים שונים. ההמלצה היא לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מכמה חברות התקנה, מה שיאפשר לבחור בנותני השירותים הכי טובים. יש בימינו מגוון אתרי אינטרנט שדרכם ניתן לקבל הצעות מחירים, נצלו זאת. על הדרך, כדאי גם לקבל המלצות והפניות, לבדוק ביקורות בגוגל וכו'. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292