סוגי חיפוי זכוכית 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

סוגי חיפוי זכוכית חיפויי זכוכית מעוצבים למטבח, לקירות הסלון, לארונות ולחללים ומשטחים נוספים הם הטרנד החם והלוהט ביותר בעולם עיצוב הבית. יחד עם זאת, העובדה כי הם טרנד לא הופך אותם ל"כאלו שיש לכולם", משום שישנם סוגי חיפוי זכוכית שונים וכל חיפוי כולל עיצוב ייחודי משלו עם הדפסה של כיתוב, תמונה, טקסטורה, דוגמא או עיצוב כזה או אחר שונה לחלוטין מקודמו. המקוריות, העיצוב החדשני, היופי המרהיב והשדרוג העיצובי, הופכים כל משטח שחופה לייחודי ויוקרתי.

ביחוד הדברים אמורים לגבי חיפוי המטבח. אומנם ניתן כאמור לחפות עם זכוכית מדהימה ומעוצבת גם ארונות, קירות, מחיצות וכד' אך הטאצ' הייחודי מביא למטבח אקסטרה של עיצוב ייחודי. חיפוי זכוכית אומנם יקר יותר מסוגי חיפויים אחרים אך הוא מכיל יתרונות רבים עליהם. הוא הרבה יותר קל להתקנה, מכיל עיצוב מרהיב ייחודי לכם, שאין כמותו לאחרים ונתון לבחירתכם המלאה, הוא הרבה יותר קל לניקוי ואחזקה, בוודאי במטבח עתיר אדי השמן והוא משרה אווירה מדהימה ומיוחדת. עבור סוגי חיפוי זכוכית שונים מחירים שונים. בשורות הבאות נלמד על מגוון סוגי חיפוי זכוכית והיתרונות של כל אחד מהם 

אבל רגע לפני זה. זכרו שהעיצוב הוא ייחודי לכם. אתם קובעים אותו. לכן יהיה נכון למצות יתרון זה עד הסוף. התייעצו עם המומחים שלנו לתחום העיצוב והם יוכלו לזקק לכם את הקו העיצובי הנכון לסוג המטבח שלכם, לצד שילוב הרעיונות והרצונות שלכם. הם גם ירחיבו לכם על סוגי חיפוי זכוכית שונים ויתפרו לכם חליפה מעוצבת ומותאמת במיוחד עבורכם – במחיר הוגן.

סוגי חיפוי זכוכית שונים

חיפוי זכוכית למשטחים הם למעשה לוחות זכוכית שונים אשר ניתן לכסות בהם משטחים או קירות (אחרי שחותכים ומתאימים את הגודל שלהם  למשל לארונות המטבח או לשקעי חשמל). הלוחות יכולים לבוא בעובי משתנה, כאשר העובי המומלץ הוא בין 6-8 מ"מ והוגבה הוא לפי רצון הלקוח. ניתן לעשות חיפוי מגובה השיש ועד התקרה הוא רק רצועה רחבה מעל השיש וכד'. הזכוכית עצמה היא זכוכית מחוסמת, בטוחה לחלוטין וכאמור, ניתן להדפיס כל עיצוב או צבע שנרצה. הצביעה או ההדפס מבוצעים על החלק הפנימי של הזכוכית. כתוצאה מכך, ההדפס מוגן לחלוטין ואינו מושפע מלכלוך על הזכוכית החיצונית או מפגיעות מזג אוויר, לחות וקרינה וכד' וצבעו נשאר רענן כאילו היה חדש תמיד. ההדפס שתבחרו אינו דוהה או נמחק עם הזמן ולכן הוא מתאים לעיצוב משטח במקום "אגרסיבי" כמו מטבח פעיל ומלא אדי בישול ולחות. 

יש שני סוגי חיפוי זכוכית עיקריים, בהם נעשה שימוש לצורך עיצובי. הראשונה היא זכוכית המכונה שקופה. אומנם היא שקופה אך היא מכילה בתוכה חלקיקי עופרת. חלקיקים אלו מקנים לה גוון מעט ירקרק ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מדפיסים עליה צבע מסוים (שמשתנה מעט בזכות הגוון הירקרק) או תמונה והנטייה היא להדפיס עליה דברים כהים יותר. הזכוכית השנייה מכונה "זכוכית אקסטרה קליר" והיא זכוכית נטולת עופרת. באופן טבעי, ניתן להדפיס עליה גם גוונים בהירים והיא בעלת מראה יוקרתי וחד יותר. גם מחירה גבוה במעט מזכוכית שקופה רגילה.

סוגי חיפוי זכוכית בצביעה או הדפסה

בכל סוג זכוכית שנבחר ניתן לבצע 2 פעולות. הראשונה היא לצבוע את הזכוכית בצבע שנבחר מתוך קטלוג הצבעים הנרחב מאוד. יחד עם זאת, בצביעה- ישנו צבע אחיד. אין דוגמאות, איורים, צורות גאומטריות, מרקמים משתנים, טקסטים וכד'. כל המשטח כמעט אחיד לחלוטין. כמובן שיש מעדיפים צורה זו המשדרת אלגנטיות רבה. 

האופציה השנייה היא הדפסה ע"ג הזכוכית. כאן למעשה נפתח בפניכם עולם עצום ואין סופי של עיצובים. כל מה שתחפצו או תדמיינו ניתן להדפיס. מתמונות נוף ברזולוציה גבוהה ואת אירים מופשטים. מצורות גאומטריות מורכבות ועד משפטים וטקסטים שלמים. אין גבול לדמיון ולעיצוב. יחד עם זאת אסור להתבלבל ולהסתחרר. עדיין כדאי שעיצוב החיפוי ואין זה משנה איזה סוגי חיפוי זכוכית מדובר, יתאימו לקו העיצובי של המטבח עצמו ולסגנון שלו. לא בטוח למשל, שיהיה נכון לשים עיצוב אולטרה מודרני על חיפוי הזכוכית במטבח שמשדר כבדות, כפריות או עיצוב ישן במתכוון.

עוד סוגי חיפוי זכוכית

כאמור מעבר לסוגי הזכוכית והעיצובים השונים שניתן להדפיס, ניתן כאמור להזמין חיפוי שקוף אך גם כזה צבעוני. למשל עם הדמיה של מרקם וטקסטורת בטון או עץ מלא. הזכוכית עצמה יכולה להיות מבריקה אך יש כאלו רבים שדווקא מעדיפים גימור מט, שהופך את המטבח למקום יותר חמים. כאמור, מנגד, יהיו שיעדיפו את היוקרתיות והחדות של הגימור המבריק. הזכוכית יכולה להיות שקופה אך היא יכולה להיות גם בעלת גוון חלבי – המקנה שקיפות למחצה. 

כאמור, יש אין סוף אפשרויות. ניתן להסתכל בקטלוגים השונים, לשאוב רעיונות ממטבחים מעוצבים שנתקלתם בהם או לפנות למעצבים שלנו, שידעו להתאים בין ארונות המטבח שלכם לעיצוב חיפוי הזכוכית וכן עבור סוגי חיפוי זכוכית שבחרתם.

 ממליצים לכם לעיין בקטלוג העיצובים שיציג בפניכם הזגג על מנת להכיר את האפשרויות השונות שעומדות בפניכם בנושא זה.

סוגי חיפוי זכוכית ושדרוגים

לצד סוגי חיפוי זכוכית בעיצובים משתנים ככל העולה על הדמיון, ניתן להוסיף שדרוגים שיתנו עוד טאצ' נוסף. למשל שילוב אלמנטים של תאורה לצד הזכוכית המעוצבת. למשל ספוטים או פסי תאורת לד דקיקים , שכאשר הם דלוקים יכולים להוסיף נופך נוסף. אפשרות אחרת היא למשל שילוב פסי אלומיניום או ניקל שמוסיפים לגימור הייחודי זווית נוספת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292