דלת הזזה זכוכית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דלת הזזה זכוכיתבין אם מעוניינים להתקין דלת הזזה זכוכית בחלל כזה או אחר בבית, חשוב לקחת בחשבון לא רק את הפקטורים העיצוביים הכרוכים בהתקנה. מעבר לאספקטים עיצוביים למיניהם, חשוב לקחת בחשבון גם את הנושא הבטיחותי, האיכות של הדלת, אופי התחזוקה של הדלת ועוד. 

אין ספק, דלת הזזה זכוכית יכולה להוות תוספת מעולה לעיצוב של כל בית או משרד. יחד עם זאת, דלתות הזזה מזכוכית יכולות גם להוות סכנת נפשות אם לא בוחרים או לא מתקינים אותן בצורה נכונה. בשלב הראשון, כדאי לשקול את הפקטורים הבאים:

  • סוג הדלת – ישנן דלתות מסוגים שונים שמתאימות לצרכים מגוונים.
  • משקל הדלת – המשקל של הדלת מצביע על איכותה והבטיחות שלה.
  • סוג ההתקנה – חלק מהדלתות מצריכות התקנות מורכבות יותר ומסילות ייעודיות.
  • סוג הזכוכית – יש לבחור זכוכית לא רק לפי עיצוב, אלא גם לפי העובי והחסינות. 
  • מסגרת הדלת – כל דלת עשויה להיבנות בתוך מסגרות שונות וסוגי מתכות, מה שישליך על האמינות הכללית של התפעול של הדלת ועל התחזוקה שלה. 

למה דלתות זכוכית הזזה מומלצות?

כבר שנים שדלתות הזזה מזכוכית הן חלק מעיצובי הדלתות הפופולריים ביותר. הן עבור מגורים והן עבור מסחר כאחד, דלתות אלו מספקות כמה יתרונות מהותיים. בראש ובראשונה, חשוב לדעת שניתן לבחור בזכוכיות בעוביים שונים, כאשר עובי זכוכית סטנדרטי הוא בד"כ 3-4 מ"מ. ככל שהזכוכית עבה יותר, כלל האצבע אומר שהיא תהיה יותר בטוחה לשימוש. 

כמו כן, דלתות אלו נחשבות מאוד שקטות, מה שנקרא בשוק "טריקה שקטה". טריקת דלת שקטה מאפשר להשתמש בדלת בכל שעות היממה, מבלי לחשוש שמא מישהו (הילדים…) יתעורר. באופן הזה, דלת הזזה זכוכית היא הרבה יותר פרקטית מאשר סוגי דלתות אחרות. לא פחות חשוב, דלתות אלו מאפשרות גם כניסה של אור טבעי לחלל הבית או המשרד. לכן, הן יהיו מושלמות עבור מרפסות וחצרות פרטיות. 

יתרון החיסכון במקום בבית או במשרד

לא רק שהן נראות נהדר, אלא שיש לדלתות הזזה יתרונות שהופכים אותן לבחירה חכמה עבור בתים ועסקים. לצורך העניין, אחד היתרונות העיקריים הוא יכולת החיסכון במקום באמצעות דלתות הזזה זכוכית. מכיוון שדלתות אלו נפתחות בתוך מסילה, הן אינן דורשות מקום נוסף כמו שמצריכות דלתות סטנדרטיות.

במילים אחרות, אפילו חללים קטנים יכולים לכלול בתוכם דלתות הזזה מזכוכית, מכיוון שהמסילות מאפשרות את הפתיחה של הדלת בצורה מאוד חסכונית במקום. זו הסיבה העיקרית לכך שניתן לראות את הדלתות האלו בכל סוגי החללים ובכל הגדלים שלהם. הן מושלמות עבור מרפסות, חצרות פרטיות, פטיו ואזורים אחרים שעלולים להיות מוגבלים בשטח.

כיצד מתקינים דלתות הזזה מזכוכית?

ההמלצה הכי חכמה היא התקנת דלת הזזה זכוכית על ידי מתקינים מקצועיים בלבד. הדבר האחרון שמישהו רוצה זה דלת הזזה שפועלת לתקופה קצרה ואז מתקלקלת או חלילה אפילו נשברת. בסופו של דבר, ההתקנה תהיה לא פחות חשובה מאשר בחירת הדלת עצמה. כאשר בוחרים את הדלת, חשוב לבדוק מיהם המתקינים ועד כמה הם מיומנים בהתקנה של סוג הדלת. 

חשוב לערוך השוואת מחירים בין דלתות הזזה מזכוכית, כמו גם השוואת מחירים בין זגגים ואנשי מקצוע בתחום. מעבר לכך שהשוואת המחירים מאפשרת להקליל את הכיס בכמה שקלים, מחקר השוק הזה עוזר גם בלדייק את רמת שירות ההתקנה שמקבלים. בתוך כך, מומלץ לערות את ההשוואה לפי אזורי מגורים. 

טיפים להתקנת דלתות הזזה מזכוכית 

אם מחפשים טיפים להתקנת דלתות הזזה מזכוכית, חשוב להתחיל עם בחירת הדלת עצמה. ההמלצה היא לבחור את סוג הזכוכית בראש ובראשונה ורק לאחר מכן, לבחור את סוג המסגרת שתשמש את הדלת. מומלץ לבחור את העובי ואת סוג הזכוכית בהתאם לנפשות המתגוררות בבית, שכן בית עם ילדים יצריך זכוכית עבה ובטוחה. 

כמו כן, חשוב לבדוק באינטרנט מחירון התקנת דלתות זכוכית, שכן המחירים עשויים להשתנות בין מתקין למתקין ובין חברה אחת לשנייה. בממוצע, התקנת הדלת עשויה לעלות כמה מאות שקלים ועד 350 ₪, בעוד כי מחיר הדלת משתנה בהתאם לסוג החומרים שבשימוש. ברוב המוחלט של המקרים, מחיר ההתקנה לא יכלול את מחיר הדלת עצמה. 

לבסוף, כמה עולה דלת הזזה זכוכית?

מחיר דלת הזזה זכוכית יכול לנוע בין כ-1,800 ₪ ועד 4,500 ₪, תלוי בסוג הדלת שבוחרים להתקין, בסוג המסילות, בעובי הזכוכית ועוד. דלת הזזה לכיס בציפוי למינטו נחשבת היקרה ביותר, כאשר דלת הזזה חיצונית תהיה לרוב זולה מהראשונה. בממוצע, דלת הזזה חיצונית יכולה לעלות כ-1,200 ₪ – 2,700 ₪.

דלת אקורדיון היא בין הדלתות הזולות, מחירה נע בין כ-500 ₪ – 750 ₪. מחיר זה בדרך כלל מתייחס לדלתות עשויות PVC בגודל של 70X205 סנטימטרים. רגע לפני שמזמינים התקנת דלתות זכוכית הזזה, בצעו כעת השוואת מחירים בין זגגים. כך ניתן למצוא את אנשי המקצוע הכי מומלצים בכל אזורי המגורים בארץ. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292