מחיצות זכוכית אקוסטיות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחיצות זכוכית אקוסטיותמחיצות זכוכית אקוסטיות מאפשרות להנות לא רק מהיתרון של 100% פרטיות ויזואלית, אלא גם מהיתרון של פרטיות קול וצלילים. באופן הזה, אפשר להיות בטוחים שהמשרד אטום לרעשים באופן מוחלט. אם רוצים אפילו להגביר את תחושת הפרטיות, אפשר לבחור זכוכית חלבית או אטומה.

מהן מחיצות זכוכית אקוסטיות, למה הן משמשות ומי צריך אותן? כמה עולה התקנת מחיצת זכוכית אקוסטית? אלו שאלות שכל בעל משרד חייב לשאול את עצמו\ה. בסופו של דבר, משרדים הם חללי עבודה משותפים, ובמקרים רבים יש צורך לבצע איזשהו הפרד ומשול בין חללי המשרד. זאת, ניתן לבצע באמצעות השיטות הבאות:

  1. מחיצת זכוכית אקוסטית שקופה – אלו הן מחיצות שאוטמות צליל בלבד ועושות זאת ביעילות.
  2. התקנת מחיצה חלבית – אלו יכולות להיות אקוסטיות או סטנדרטיות והן אוטמות ויזואלית יותר מהשקופות. 
  3. התקנת מחיצה עם בידוד – אלו הן מחיצות שיכולות להיות הן אקוסטיות והן מבודדות מפני מזג האוויר.
  4. התקנת מחיצה ממותגת – גם אלו הן מחיצות אשר מותקנות ע"י זגגים, אבל הן מודפסות בלייזר בבית הדפוס. 
  5. מחיצה חשמלית – אלו הן המחיצות היקרות ביותר, הן יוצרות אפקט של החלפת גוון המחיצה (בד"כ משקוף לחלבי).

למה להתקין מחיצות זכוכית אקוסטיות?

מחיצות זכוכית אקוסטיות מציעות מגוון יתרונות לחללי משרדים, ובמיוחד לחללי עבודה משותפים הנפוצים בימינו בארץ ובעולם. למשל, הן מאפשרות לעובדים לקבל את הפרטיות שהם צריכים. כמו כן, מחיצות אקוסטיות למשרד מאפשרות לחלק את חלל העבודה למחלקות שונות. בתוך כך, העובדים נהנים מהפחתת הרעש, מה שבתורו מגביר את הפרודוקטיביות שלהם.

בנוסף, מחיצה אקוסטית למשרד גם מאפשרת כניסת אור טבעי לחלל מבלי לפגוע בפרטיות, מה שמועיל הן למורל העובדים והן ליעילות האנרגטית שלהם. בסופו של דבר, ניתן להשתמש במחיצות זכוכית בדרכים שונות ומגוונות בעת עיצוב המשרד. זאת, במיוחד אם בוחרים להתקין מחיצה חשמלית אשר מחליפה את הגוון שלה תוך פעולה. 

כיצד בוחרים את המחיצה הנכונה? 

אמנם אנשים בדרך כלל לוקחים בחשבון את הנושא של אסתטיקה בתור המרכיב הראשון, אבל ישנם היבטים חשובים לא פחות שחשוב לקחת בחשבון. בין הגורמים שצריך לקחת בחשבון, אלו הם החשובים ביותר בעת בחירת מחיצת זכוכית אקוסטית למשרד:

  • משקל הזכוכית – משקל המחיצה יכול לנוע בין קילוגרמים בודדים לבין עשרות קילוגרמים.
  • עובי הזכוכית – בעוד שהעובי הסטנדרטי לרוב יהיה בין 6 מ"מ ל-8 מ"מ, חלק מהזכוכיות מיוצרות בעובי של 12 מ"מ.
  • סוג הבידוד האקוסטי – סוג הזכוכית ישליך באופן ישיר על יעילות הבידוד האקוסטי.
  • יכולת בידוד תרמי – יש לברר מראש אם הזכוכית מבודדת אקוסטית בלבד, או שמא גם מבודדת מפני מזג האוויר. 

בסופו של יום, אותן מחיצות מיוצרות במגוון סגנונות, צבעים וסוגים, ככה שניתן להתאים אותן לכל משרד ועסק. כמו כן, ניתן גם למתג מחיצות בכל מיני אופנים ודרכים. למשל, ניתן לעצב מחיצות זכוכית אקוסטיות בצורה כזאת שתכלול תאורה, לוגו חברה ופיצ'רים אחרים כדי להתאים אישית את הסגנון שלהן.

כמה עולה התקנת מחיצה אקוסטית מזכוכית?

מחיר התקנת מחיצות זכוכית אקוסטיות אמור לנוע בין כ-500 ₪ – 1,250 ₪ למטר רבוע. אם מעוניינים להוזיל את העלויות האלו, חשוב לוודא שההוזלה לא באה על חשבון האיכות. בסופו של יום, המחיצות האלו אמורות להיות לא רק מעוצבות ואסתטיות, אלא גם בטיחותיות. לא פעם, כשאנשים מנסים להוזיל עלויות עיצוב משרד, הם בוחרים חומרים באיכויות נמוכות. 

כאשר מדובר על התקנת מחיצות זכוכית אקוסטיות במשרד, חשוב לקחת בחשבון את סוג הזכוכית בראש ובראשונה. זאת, בעוד שבחלק מהמשרדים מומלץ להתקין זכוכית מחוסמת אשר מבודדת אקוסטית וגם תרמית. כלל האצבע הוא, לבחור בזכוכיות עמידות ובטוחות העומדות בתו התקן הישראלי. 

כמו כן, מומלץ צמיד לערוך השוואת מחירים בין זגגים להתקנת מחיצה אקוסטית במשרד. ההבדלים בין מחירי המתקינים יכולים להתבטא בעשרות קלים ויותר, ככה שחשוב לקבל את הצעות המחירים ולהתקדם משם ע"י השוואה נכונה. כך מקבלים תמונה מדויקת יותר של מצב השוק, מחירי ההתקנה וכולי. 

טיפים להתקנת מחיצה אקוסטית מזכוכית

כדי להבטיח שההתקנה תעבור בצורה חלקה ותניב את התוצאות הרצויות, חשוב לבחור את סוג החומר המתאים למחיצה. זכוכית אקוסטית היא בדרך כלל עבה וכבדה יותר מזכוכית רגילה, ולכן חשוב לבחור חומרים שמסוגלים לעמוד במשקל. בפועל, המחיצות לעיתים מוחזקות על ידי קורות צדדיות, ואותן קורות אמורות לעמוד בהחזקת המשקל של זכוכית אקוסטית.

חשוב לבדוק עם המתקינים באילו סוגי חומרים הם משתמשים במהלך ההתקנה, שכן התקנה חובבנית יכולה להסתיים באסון, חלילה. הטיפ הכי חשוב הוא, לוודא שהמחיר הזול לא בא על חשבון איכות ומקצועיות ההתקנה. בהיבט הזה של הדברים, התקנה יקרה אך מקצועית, תמיד תהיה עדיפה על פני התקנה זולה וחובבנית. בשורה התחתונה, מדובר בבטיחות של העובדים במשרד.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292