חיפוי זכוכית לארון חשמל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חיפוי זכוכית לארון חשמלכולנו משקיעים כסף רב בעיצוב הבית. בטח ובטח כאשר אנחנו נכנסים לבית חדש. אנחנו רוצים שהקירות יהיו צבועים בצבע הנאה ביותר עם העיצוב עליו החלטנו, שהרהיטים יתאימו ויוסיפו, שכל גומחה, שקע או קרניז יהיו מוארים עם ספוט ובכלל ניתן דגש על הנברשות. ועוד לא דיברנו על המטבח, החיפוי בחדרי המקלחת והשירותים ועוד ועוד. לא נחסוך כי אנחנו רוצים את הטוב, היפה והמעוצב ביותר.

אבל רגע לפני שאנחנו מרימים רגליים למעלה ונהנים מהעיצוב של הדירה החדשה שלנו, עיננו נופלות על ארון החשמל וארון התקשורת שבכניסה. פתאום אנחנו שמים לב שאחרי שהשקענו תשומת לב רבה כל כך בכל האזורים האחרים – את 2 הארונות הללו שכחנו. אם הם היו בעלי חזות סבירה- המצב לא היה נורא. אבל לרוב, ארונות החשמל עשויים מפלסטיק צהבהב ולא כל כך יפה. לרוב מרוחים עליהם כתמי צבע מתהליך הצביעה דל הקירות והצורה שלהם משדרת משהו מאוד זול. ניגוד מוחלט לבית היפה והמוקע שלנו. לא זו בלבד אלא שהם גם ניצבים במקום אסטרטגי. כזה שאי אפשר להתעלם ממנו – בכניסה לבית (מיקום שהוא סטנדרט עולמי). אומרים שאין כמו רושם ראשוני ואם הרושם הראשוני לא טוב לא יעזור כלום אחר כך. ובכן, ארון חשמל לא יפה ממש בכניסה לבית הוא הדבר הראשון שאתם והאורחים שלכם תראו. לכן, נשמח להכיר לכם את הפתרון האולטימטיבי – חיפוי זכוכית לארון חשמל.

עולם חיפוי הזכוכית

עוד טרם ניגע בכל נושא חיפוי זכוכית לארון חשמל, ניגע קודם בטרנד הרחב יותר של חיפויי הזכוכית. חיפוי זכוכית נועד לאפשר לנו לעצב שטחים גדולים מאוד, עיצוב שמצד אחד יהיה יוקרתי ומרהיב ומצד שני ייחודי, מקורי ושאין שני לו. חיפוי קיר מזכוכית מיושם לרוב על קירות גדולים או במטבחים ומקלחות וניתן למצוא רבים ממנו גם במשרדים ובתתי עסקים. הסיבה העיקרית להצלחת סוג זה של חיפוי היא העובדה שהוא ניתן לעיצוב ככל העולה על רוחנו.

למעשה, אנחנו מדפיסים בטכנולוגיה מתקדמת על החלק הפנימי של הזכוכית ואנחנו יכולים להדפיס כל דבר וכל עיצוב. דוגמאות שונות, איורים, טקסטורות, תמונות, כיתובים, וכל מה שרק נחלום עליו. ממש כמו שאתם מדפיסים על דף נייר כל מה שתרצו או שהורדתם מהמחשב או שעיצבתם בתוכנות גרפיות, כך ניתן להדפיס על הזכוכית. והכל ברזולוציות גבוהות מאוד. כך למשל תמונות בכלל ותמונות נוף – מאוד פופולאריות במטבחים כמו גם כתובים ומשפטי השראה המודפסים על הזכוכית ומפארים את המטבח המעוצב. אותו הדין קיים גם לגבי חיפוי זכוכית לארון חשמל מעוצב.

חיפוי זכוכית לארון חשמל

כאמור, ארון החשמל יהיה לרוב עשוי פלסטיק זול. גם עם נצבע אותו – התחושה תישאר. לכן יהיה עדיף לכסות אותו. חיפוי זכוכית לארון חשמל הוא הפתרון האולטימטיבי. מסביב לארון נבנית קונסטרוקציה קלה ועליה יושב חיפוי הזכוכית (כדי שניתן יהיה לפתוח את הארון. הזכוכית עצמה יכולה להיות מעוצבת לפי טעמכם. כאמור, החל מתמונות ממש, דוגמת נוף, פרחים, חלוקי נחל, מפלים ועוד מיליוני אופציות, עבור בטקסטים וכתובים, טקסטורות ודוגמאות וכלה בצביעה של צבעים ייחודיים אבל עם האפיל היוקרתי של הזכוכית.

כדאי מאוד כי חיפוי זכוכית לארון חשמל יהיה בהלימה לעיצוב השורר בבית. הרי אנו מבינים כי הוא קרוב לכניסה וקרוב לחלל המרכזי של הסלון או המטבח. שילוב של חיפוי זכוכית גם במטבח וגם על ארונות החשמל והתקשורת מקובל ופופולארי מאוד והם מתכתבים האחד עם השני. וזכרו שוב, ככל שחיפוי זכוכית לארון חשמל יהיה מרהיב ומרשים יותר, יהיה אפקט WOW גדול יותר לכל מי שיכנס לבית.

בטוח ונוח

חיפוי זכוכית לארון חשמל או לא רק אלמנט עיצובי יוצא דופן הוא גם מאוד פרקטי. ככלל, חשוב לדעת כי מדובר על זכוכית עמידה מאוד, מחוסמת, בעובי 6 עד 8 מ"מ. היא עמידה בפני פגיעות וההדפס שנמצא מאחורי הזכוכית אינו מושפע מלחות או טמפרטורות שונות כמו צבע. גם לאחר שנים ארוכות הוא יראה חדש כמו ביום ההדפסה. כמובן שהוא בטוח ומוגן מפני ילדים. הניקוי של חיפוי זכוכית לארון חשמל מאוד קל ואינו דורש מאמץ. רק להעביר מטלית לחה וזהו. 

קראו עוד: כמה עולה לעשות חיפוי זכוכית?

חיפוי זכוכית לארון חשמל בכל מקום

ארונות חשמל ותקשורת יש בכל מקום. למשל במשרדים, למשל בכניסות לבניינים בלובי. ברוב המקרים הם גם יהיו יותר גדולים מהארון הביתי אבל לא פחות כעורים במראה המקורי והראשוני שלהם. לכן כדאי לבצע חיפוי זכוכית לארון חשמל גם לארונות אלו. לוחות הזכוכית יכולים להיות גדולים ועצומים וניתן לחתוך אותם בצורה מדויקת לפי הצורך. העובדה שהם גדולים מאוד, אינה פוגמת באיכות ההדפסה ולהפך- ניתן להדפיס עליהם תמונות מרשימות ומרהיבות יותר. נקודה נוספת חשובה לא פחות שיש לשים עליה לב היא נושא ההתקנה. תמיד מומלץ להתקשר עם חברה המתמקצעת בחיפויי זכוכית כדי שהכל יראה מושלם, יותקן בצורה בטוחה באופן מקסימלי ויודפס באיכות גבוהה שתשמר לאורך שנים רבות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
סוגי חיפוי זכוכית 
סוגי חיפוי זכוכית 

חיפויי זכוכית מעוצבים למטבח, לקירות הסלון, לארונות ולחללים ומשטחים נוספים הם הטרנד החם והלוהט ביותר בעולם עיצוב הבית. יחד עם זאת, העובדה כי הם טרנד

לקריאת המאמר »
053-3563292