מחיצות זכוכית למשרדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחיצות זכוכית למשרדיםישנם סוגים שונים של מחיצות זכוכית למשרדים, כאשר מחיצת זכוכית בדרך כלל צריכה להיבחר לפי כמה פרמטרים עיקריים. רגע לפני שמזמינים מתקינים להתקנת המחיצה, כדאי לקרוא את המדריך הבא הכולל את כל המידע הנדרש בנושא. 

איזו מחיצה מזכוכית יכולה להתאים למשרד? האם מחיצות למשרדים מגיעות בעוביים שונים? אם כן, מה העובי המומלץ של מחיצות? אם השאלות האלו עוברות גם לכם בראש, הנה הפרמטרים העיקריים שצריך להתחשב בהם כשבוחרים מחיצות זכוכית למשרד:

  • עובי הזכוכית – זכוכיות נעות בין עוביים של 6 מ"מ ועד 12 מ"מ, וחלק מהזכוכיות אפילו מחוסמות.
  • רמת השקיפות – אפשר לבחור בין זכוכית חלבית, שקופה או אטומה לגמרי.
  • מיתוג הזכוכית – ניתן למתג מחיצות זכוכית למשרדים בדרכים רבות ויצירתיות. 
  • משקל המחיצה – כלל האצבע הוא, שזכוכיות מחוסמות כבדות יותר ולכן התקנתן מורכבת יותר. 
  • סוג הזכוכית – קיימים 3 סוגים עיקריים של זכוכיות בשוק הישראלי (טריפלקס, מחוסמת ובידודית).

למה צריך מחיצות זכוכית במשרד?

בעוד שחלק מהאנשים חושבים שמחיצות הזכוכית נועדו למטרות עיצוביות בלבד, ההיפך הוא הנכון. מלבד עיצוב, מחיצות אלו גם פרקטיות מאוד. בסופו של דבר, מבלי לוותר על תחושת המרחב במשרד, ניתן להתקין מחיצות זכוכית למשרדים כדי ליצור מראה מודרני, מלוטש ומקצועי. מראה זה יוצר לא רק תחושת יוקרה במשרד, אלא גם תחושה של סדר-מרחבי. 

בהיבט הזה, הסדר במרחב, הוא מה שמייצר גם אווירה משרדית נעימה, מה שבתורו מוביל לפרודוקטיביות טובה יותר של העובדים. באופן כללי, כך מחיצות זכוכית למשרד מייצרות פרודוקטיביות טובה יותר. מעבר לכך, המחיצות יכולות לשמש גם כדי לספק פרטיות, בידוד אקוסטי, בקרה של אור או אפילו בקרה של טמפרטורה.

כיצד מחיצות זכוכית מעוצבות? 

בכל הנוגע לעיצוב של מחיצות הזכוכית, מחיצות אלו מגיעות במגוון צורות וגדלים, אבל גם בטקסטורות שונות. ישנם סוגים שונים של זכוכיות במרקמים שונים, החל מזכוכית מחוספסת, דרך זכוכיות ממותגות וכלה בזכוכית סטנדרטית. בין אם מחפשים משהו אלגנטי ומודרני או משהו קלאסי יותר בעיצובו, קיים בשוק סגנון שיתאים בצורה מושלמת לאווירה שמעוניינים לייצר במשרד.

באופן כללי, ניתן לבחור בין סוגי זכוכיות שונים, כאשר הנפוצים יהיו זכוכית שקופה, זכוכית אקסטרה קליר וזכוכיות חלביות. בין אלו, הזכוכיות החלביות יהיו האטומות ביותר ויספקו את הפרטיות הכי נכונה. אם רוצים לאפשר לאור לחדור את הזכוכיות, אפשר לבחור בין רמות שקיפות שונות של זכוכיות מהסוגים האחרים. 

מה חשוב לדעת על מיתוג מחיצות זכוכית במשרד?

בכל מה שקשור למיתוג של מחיצות זכוכית למשרדים, חשוב לבחור בסוג הזכוכית הנכונה כדי שהמיתוג לא ישנה את הגוון שלו או את עיצובו והדפסו. אם בוחרים זכוכית שקופה כמו אקסטרה קליר, ההדפס של המיתוג ייראה הרבה יותר טוב מאשר אם בוחרים בזכוכיות אטומות. האיטום החלבי מוביל לכך שההדפס נראה אחרת, מה שמומלץ להימנע ממנו. 

כמו כן, אפשרי לבחור בזכוכיות שקופות עבור מיתוג המחיצה. בגדול, כל זכוכית טבעית יכולה להתאים עבור מיתוג המחיצה. חשוב לדעת, מיתוג יכול להתבצע ב-2 דרכים עיקריות:

  1. הדפסה באמצעות לייזר על מחיצות זכוכית
  2. התקנת מדבקות מיתוג לאחר התקנת המחיצה

ההמלצה היא להזמין מחיצת זכוכית למשרד שבוצעה בה הדפסה בלייזר. מיתוג זה יהיה האיכותי ביותר. עם זאת, לעיתים מעוניינים במיתוג מתחלף ומשתנה, מה שמתאפשר ע"י התקנת מדבקות מיתוג והסרתן בכל רגע שרוצים. 

מה עובי הזכוכית הרצוי? 

כאשר מעוניינים בהתקנת חמיצת זכוכית למשרד, חשוב לקחת בחשבון כי עובי הזכוכית הרצוי בעיקר משתנה על פי הגודל של המחיצה. ככל שהמחיצה גדולה, ככה כמובן הזכוכית חייבת להיות יותר חזקה. אם בדרך כלל עובי הזכוכית הרצוי הוא 8 מ"מ, מחיצות גדולות יצריכו לעיתים גם זכוכיות בעובי של 10-12 מ"מ ומעלה. 

בכל מה שקשור להתקנת מחיצות זכוכית בגובה של מטר ועד 2 מטרים, יש צורך בהתקנת זכוכית בעובי של 10 מ"מ. אם המחיצה המיועדת אמורה להיות יותר גבוהה, הזכוכיות העבות יהיו המומלצות (12 מ"מ). כמו כן, בחלק מהמקרים יהיה צורך להתקין זכוכית עבה כדי לתמוך במערכת חשמלית אשר מותקנת בתוך המחיצה. נסביר גם על כך, המשיכו לקרוא. 

לבסוף, מהן מחיצות זכוכית חשמליות?

מחיצות זכוכית חשמליות למשרדים הן כנראה ה-טופ של הטופ! אלו הן מחיצות שמותקנות בתוכן מערכות חשמליות היוצרות אפקט מסוים. למשל, מעבר בין רמת שקיפות חלבית לבין רמת שקיפות מלאה או אפילו אקסטרה קליר. כמו כן, חלק מהמחיצות החשמליות מאפשרות גם הטמעה של מסרים עסקיים, כיתוב משתנה ועוד אפקטים נחמדים.  

חשוב לדעת, רוב הזגגים לא מספקים את השירות הזה של התקנת מחיצות חשמליות. עבור ביצוע עבודה מהסוג הזה יש צורך לפנות לחשמלאים המתמחים בכך. אלו מחיצות יקרות באופן משמעותי מהמחיצות הסטנדרטיות, אך הן שוות את התחושה שהן משדרות. הן יוקרתיות מאוד, משדרות מקצועיות ומייצרות אווירה מקסימה במשרד.

מחיצות זכוכית למשרדים מחיראם מחפשים מחיצות זכוכית למשרדים מחיר, מומלץ לקחת בחשבון שהמחירים ינועו בין מאות לבין אלפי שקלים בודדים. זאת, בהתאם לסוג המחיצה המותקנת במשרד. במה יהיה תלוי המחיר, כיצד בוחרים מחיצה משרדית מזכוכית ומה לוקחים בחשבון? הנה כל המידע במדריך הבא.

כאשר מחפשים בגוגל מחיצות זכוכית למשרדים מחיר, בדרך כלל המטרה היא להיות פרקטיים ולהזמין את המחיצה המתאימה. עם זאת, בחלק מהמקרים אנשים לא בטוחים בדיוק מה הם צריכים, מה שיצריך מחקר שוק קצר הכולל השוואת מחירים בין זגגים ובין חשמלאים להתקנת מחיצות חכמות. כאשר מחפשים אחר אנשי מקצוע, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • ניסיון – מה הניסיון של המתקין כולל ובמה הוא מתמחה?
  • תיק עבודות – חשוב לבחון את תיק העבודות של הזגג או החשמלאי
  • בירורים מקדימים – בררו טרם ההזמנה את סוג, עובי ומשקל הזכוכית הנדרשת
  • מחיר התקנה – יש לקבל מראש לפחות 2-3 הצעות מחירים מאנשי מקצוע שונים 

למה להתקין מחיצת זכוכית משרדית? 

כל עוד מדובר על עיצוב משרדים שהוא גם פרקטי, מחיצות זכוכית הן בחירה אידיאלית. זאת, מכיוון שהן מאפשרות להנות ממספר יתרונות מלבד היתרון של הפרטיות. קודם כל, מחיצות זכוכית עוזרות ליצור חללי עבודה פתוחים וכאלו שמרגישים מרווחים. תחושת המרחב הזו מזמינה ונעימה יותר, בעוד כי האור הטבעי עובר בצורה חופשית בין המחיצות ומתפזר במשרד. 

אם מעוניינים לאטום את אותו אור טבעי, ההמלצה היא לברר לגבי מחיצות זכוכית למשרדים מחיר לזכוכית חלבית. המחיצות החלביות מאפשרות חסימה של האור וגם ניתן למתג את המחיצות האלו. בתוך כך, המחיצות יוצרות סביבת עבודה מוארת, מרחבית ואוורירית המסייעת להגביר את הפרודוקטיביות.

היכן ניתן להתקין מחיצת זכוכית במשרד?

כל עוד הריצוף ישר ברמת הפילוס (חובה משטח מפולס), ניתן להתקין מחיצות זכוכית בכל חלק במשרד. למשל, ניתן להתקין את המחיצות בין תאים ואף ליצור תאי עבודה, בין משרדים או חדרי ישיבות ועוד. כמו כן, אפשר אפילו לקחת את המחיצה לשלב הבא ולהתקין דלת הזזה מזכוכית למשרד. 

כך או כך, כאשר מחפשים מיקום להתקנת מחיצת זכוכית, חשוב לקחת בחשבון את גודל וצורת החלל. זאת, כמובן כדי לקבוע איזה סוג מחיצה תתאים בצורה הטובה ביותר. בין הסוגים השונים אפשר למצוא את המחיצות הבאות:

  1. מחיצה שקופה – מושלמת עבור הקנייה של תחושה מרחבית והגדלת האור הטבעי.
  2. מחיצה אקסטרה Clear – דומה למחיצה השקופה, אך מאופיינת בבהירות ורמת שקיפות גבוהה יותר.
  3. מחיצה חלבית – זו מחיצה אשר חוסמת את האור הטבעי ומספקת פרטיות, בעוד שמחיצה זו אידיאלית עבור מיתוג ואפילו עבור הפיכת המחיצה לחשמלית. החשמלית הינה מחיצה אשר יוצרת אפקט מסוים, לרוב אפקט של צבע חלבי המשנה את גוונו לשקוף או אקסטרה קליר. 

כיצד נקבע מחיצות זכוכית למשרדים מחיר?

אם מעוניינים לברר כיצד נקבע מחיר מחיצות זכוכית למשרדים, חשוב לדעת שהמחירים בדרך כלל זהים עבור רוב המחיצות (פרט למחיצות החשמליות היקרות יותר). מחיר התקנת מחיצת זכוכית למשרד יכול לנוע בין כמה מאות שקלים למטר רבוע, כאשר הרף העליון הוא כ-1,200 ₪ למ"ר. לכן, חשוב למדוד ראשית את המיקומים בהם מעוניינים להתקין את המחיצות. 

כל עוד לוקחים מידות מדויקות (מומלץ לבקש מאנשי המקצוע לעשות זאת), כך יהיה ניתן להבין במדויק כמה העבודה באמת תעלה בפועל. כמו כן, מחיצות זכוכית למשרדים מחיר ייקבע גם לפי הגורמים הבאים:

  1. ניסיון התקנה – כל חברת התקנות מחזיקה בניסיון שונה בשטח, כך שחשוב לבחון את תיק העבודות של המתקינים. 
  2. עובי הזכוכית – ישנן זכוכיות עבות יותר וזכוכיות עבות פחות, כאשר העבות ביותר בד"כ מיוצרות בעובי של 12 מ"מ. בסטנדרט, שלהן, הזכוכיות מיוצרות בעובי של 6 – 8 מ"מ. 
  3. משקל הזכוכית – משקל הזכוכית הינו נגזרת מהעובי ומהסוג של הזכוכית, כאשר חלק מהזכוכיות מחוסמות ושוקלות משמעותית יותר מזכוכיות אחרות.

טיפים למציאת מתקיני מחיצות זכוכית משרדיות

כל עוד מחפשים מתקין מחיצות זכוכית למשרד שיש לו את הניסיון להתמודד עם כל סוג עבודת זכוכית, יש לקחת בחשבון את הניסיון של המתקינים. בתוך כך, חשוב לברר לגבי רשימת לקוחות ממליצים ולקבל הפניות על כל מתקין נתון. כמו כן, חשוב לשאול שאלות לגבי ניסיון המתקינים בהתמודדות עם מגוון חומרים, גדלים ותצורות שונות של מחיצות זכוכית למשרד.

ההמלצה הכי חשובה היא, לערוך השוואת מחירים בין זגגים. כדי לברר לגבי מחיצות זכוכית למשרדים מחיר, חשוב לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מחברות התקנה שונות. על הדרך, מקבלים גם הפניות והמלצות, מתרשמים וסוגרים את העסקה הנכונה. אלמלא מחקר השוק הקצר הזה שעושים בכמה קליקים, יהיה מאתגר למצוא מתקינים מומלצים להתקנת מחיצות זכוכית משרדיות. בסופו של דבר, החיסכון הוא כולו בכיס, אבל גם חשוב להקפיד על איכות ההתקנה ולוודא שהיא בטיחותית. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
053-3563292