חיפוי קיר זכוכית לספא

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חיפוי קיר זכוכית לספאיש חללים רבים שחשוב עבורנו לעצב. החל מהחלל הביתי, חדר האורחים, הסלון, המטבח ועוד, עבור במשרדים ובמקומות העבודה, מקומות ציבוריים, חנויות וכדו וכלה במתחמי פנאי והנאה. בכולם, לעיצוב החלל יש משמעות רבה מבחינת האווירה ששורה במקום. עיצוב יכול להיות על ידי רהיטים, מנורות ונברשות, תמונות וכד' אך את הנופך העיצובי הגדול ביותר מקנים הקירות. גם בשל העובדה כי הם הגדולים והחשופים ביותר לעין וגם בשל העובדה כי הם יכולים לשמש כר נרחב לאופציות עיצוביות רבות.

אנחנו רגילים לעיצוב הקירות על ידי צביעה. אומנם ניתן לצבוע ממגוון עצום של מניפת הצבעים ואולי להכניס גם טקסטורות או דוגמאות שונות, אבל לרוב הצבע יהיה אחיד. מעוצב אבל אחד ודי רגיל. כחלק מהניסיון להתגבר על אחידות ומונוטוניות זו, עולה ופורחת בעולם העיצוב האופציה של חיפויי קיר מזכוכית. על זכוכי כזו, ניתן להדפיס כל דוגמא, עיצוב, איור, תוכן או כל דבר שעולה על דעתנו, בכל צבע, דוגמא, טקסטורה וכד'. כאשר היא מותקנת על הקיר היא מעניקה לנו מסך של עיצוב ייחודי ומקורי שלנו. אחד המקומות בהן שיטה זו יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר הוא עבור חיפוי קיר זכוכית לספא.

חיפוי קיר זכוכית לספא ואווירה

מדוע כדאי למעשה לעצב חיפוי קיר זכוכית לספא? הסיבה היא כי בספא, האווירה היא חלק מרכזי מהעניין. אמת גם במטבח הביתי נרצה אווירה וגם בסלון או בעסק אבל הספא נועד בשביל לייצר אווירה מרגיעה ונינוחה ובעזרת חיפוי קיר זכוכית לספא מעוצב בצורה שכזו – נוכל להשיג אווירה זו ביתר קלות, לצד אביזרי אווירה נוספים הנמצאים במקום כמו פרחים, חלוקים צחורים, נרות, קטורת ועוד.

ככלל, מכון ספא צריך לשדר רכות לצד יוקרה ולהשרות אווירה נינוחה ורגועה. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוי קיר זכוכית לספא המעוצב עם אלמנטים מרגיעים. למשל תמונות של מפלי מים מפכים, חלוקי נחל, נופים, ואפילו משפטי השראה וזן או טקסטורות ואיורים מופשטים מרגיעים. ניתן גם לצבוע את הזכוכית בצבעים בהירים מרגיעים או בצבעי פסטל ואפילו בטקסטורות כמו מים, עננים וכד'. למעשה, על קיר זכוכית ניתן לעצב הכל. אין הגבלה והדמיון שלכם יכול לפרוח לכל הכיוונים. כל מה שתבחרו, ניתן ליישם באמצעות הדפסה מתקדמת על גבי הזכוכית בצד הפנימי שלה וכאשר היא מקובעת על הקיר – התמונה או העיצוב בולטים ומבהיקים. וכמובן, לא לשכוח, שעבור בעלי הספא גם מדובר בעסק ולכן ניתן למתג את הזכוכיות עם לוגו, סיסמאות וכד' של המכון.

חיפוי קיר זכוכית לספא ופונקציונליות

חיפוי קיר זכוכית לספא הוא בעצם קנבס ציור גדול אשר מאפשר לנו לעצב או להביא לידי ביטוי את הקו העיצובי שנרצה. אבל זה לא רק זה. יש גם עניין פונקציונלי. לרוב, מכוני הספא בנויים מחדרים או חללי טיפולים קטנים יותר. חדרים אלו אינם אטומים – משום שאז ישרו אווירה קלסטרופובית – ההפך ממרגיעה. חיפוי קיר זכוכית לספא יכול לשמש כמחיצה בתוך החללים כך שייצור הרבה חללים קטנים יותר. ניתן לעצב כל חלל בצבע או בקונספט אחר, משום שאין הגבלה על מה יודפס על הזכוכית. לוחות הזכוכית הם גדולים וניתן למדוד ולחתוך אותם בגודל המתאים לגודל החדר שנרצה. 

כך נשיג גם מראה אוורירי, יוקרתי ומרשים וגם תיחום מקורי ומעניין, שישירה אווירה טובה על המטופלים אבל גם ישמש ביעילות את בעלי הספא. העובדה שהזכוכית יכולה להיות שקופה אך לאחר צביעה או הדפסה היא הופכת לאטומה (או אטומה למחצה- לבחירתכם), מאפשרת גם מידה של רווח ופתיחות אך גם מידה של אינטימיות ופרטיות הנדרשת במקומות מעין אלו.

בנקודה זו חשוב לציין, כי חיפוי קיר זכוכית לספא מציג זכוכית איכותית ביותר, מחוסמת, לרוב בעובי של 6 עד 8 מ"מ. בשל האיכות שלה, היא מעניקה גם בידוד תרמי ולא פחות חשוב, גם בידוד איכותי מפני רעשים. כך מי ששוהה בחדרון ומבקש להירגע בעיסוי שקט, אינו צריך להתמודד ולהיות מופרע על ידי רעשי החוץ. 

היתרונות הנוספים  של חיפוי קיר זכוכית לספא

כמובן שהאפשרות לעיצוב אישי של כל חלל וחלל בצורה מרהיבה ובמחיר נוח, הופכת את חיפויי הקיר מזכוכית לטרנד לוהט. בייחוד הדברים באים לידי ביטוי במטבחים ובמשרדים – מקומות בהן יש תנועה יומיומית גבוהה יחסית ולעיצוב במקום משמעות רבה. אבל לצד האפשרות לעצב ככל העולה על רוחכם, יש עוד כמה יתרונות בולטים. הראשון שבהם הוא עמידות הזכוכית. כבר עמדנו על יכולות הבידוד הגבוהות אבל לזכוכית זו גם חוזק רב כך שהיא עמידה בפני פגיעות. לא פחות חשוב מכך, היא עמידה לאורך שנים  גם מפני שריטות וחום. העובדה כי ההדפסה היא על החלק הפנימי, גורמת שאין פגעי שמש ולחות על התמונה, כך שהיא נראית רעננה גם לאחר שנים רבות. 

גם נושא הניקוי חשוב מאוד. במיוחד כאשר מדובר על חיפוי קיר זכוכית לספא. ניתן לנגב על ידי מטלית לחה וזהו- המשטח נקי בלי להתאמץ כלל. ישנם יתרונות רבים לחיפוי זכוכית במיוחד בספא. צוות המומחים והמעצבים שלנו ישמח לסייע לכם – כדי שגם אתם תשדרגו את המקום שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
סוגי חיפוי זכוכית 
סוגי חיפוי זכוכית 

חיפויי זכוכית מעוצבים למטבח, לקירות הסלון, לארונות ולחללים ומשטחים נוספים הם הטרנד החם והלוהט ביותר בעולם עיצוב הבית. יחד עם זאת, העובדה כי הם טרנד

לקריאת המאמר »
053-3563292