מדף זכוכית לאמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מדף זכוכית לאמבטיההתקנה של מדפי זכוכית יכולה להיות איזושהי תוספת עיצובית נחמדה, אבל חשוב לבחור במדפים הנכונים כדי למנוע סכנות פוטנציאליות. כאשר בוחרים את מדף הזכוכית לאמבטיה, חשוב להבין כי סוג המדף, איכות ההתקנה וסוג האחסון על המדף, הם כולם פקטורים שישליכו על בטיחות המדף. היכן מתחילים? במדריך הבא.

מדף זכוכית לאמבטיה הוא אמנם תוספת נהדרת כמעט לכל חדר אמבטיה, אך התקנה לקויה עלולה חלילה להוביל לאסון. כל עוד ההתקנה מתבצעת כראוי וכן בוחרים במדף הנכון, לא רק שהמדפים האלו נראים מודרניים ומסוגננים, אלא שהם גם פונקציונליים להפליא. עם עיצוב והתקנה נכונים, אפשר להפיק את המרב מחלל המקלחת וגם להנות מאחסון נוסף בחלל זה. בעת בחירת מדף זכוכית למקלחת, חשוב לשקול היטב את הפקטורים הבאים:

  • סוג המדף
  • גודל המדף
  • סוג התושבת שהמדף מצריך
  • משקל המדף
  • מיקום ההתקנה
  • סוג האחסון המונח על המדף
  • סוג הזכוכית המשמשת להתקנת המדף
  • ניסיון המתקינים ומקצועיותם 

מה לקחת בחשבון בהתקנת מדף זכוכית למקלחת? 

כדאי לחשוב היכן ימוקם המדף ביחס לשאר האלמנטים בחדר. מדובר על אלמנטים כמו כיור, מדפים אחרים או כל כלי סניטרי כזה ואחר. לצורך העניין, התקנה של מדפי זכוכית היא בדרך כלל די פשוטה, אבל קלות ההתקנה תהיה בדרך כלל תלויה במשטח עליו המדף מותקן. אם למשל מדובר על אריחי קרמיקה, צריך לקדוח בהם חורים מאוד בעדינות בעת התקנת המדף. 

עבודה לא מקצועית של קידוח קרמיקות יכולה בהחלט להוביל לנזקים חמורים באריחים. בהקשר הזה, חשוב לזכור כי חלק מהמדפים עשויים לדרוש תושבת תמיכה נוספת, מה שעשוי גם כן להצריך קידוח בקיר או באריחים. זאת, על מנת למנוע צניחה או החלקה של פריטים המאוחסנים על המדף או המדף עצמו.

מדף זכוכית חלבית או שקופה לאמבטיה?

בין אם בוחרים להתקין מדפי זכוכית חלבית או זכוכית שקופה, שני הסוגים האלו יכולים להוסיף פן עיצובי מאוד מעניין בכל מקלחת. מצד אחד, זכוכית חלבית מייצרת איזשהו מרקם, נאמר אפילו טקסטורה נוספת בחדר האמבטיה. מצד שני, זכוכית זקופה היא מאוד אסתטית ונפוצה בחדרי אמבטיות. 

אם רוצים, אפשר אפילו להתקין מדפי זכוכית לאמבטיות אשר משולבים עם חומרי גלם אחרים. למשל, חומרי גלם כמו עץ, מתכות שונות, ברזל ועוד. ההמלצה הכי חכמה היא להשתמש בחומרים שאינם מושפעים מרטיבות ולחות. אם בוחרים להשתמש בעץ, יש לוודא שהוא עבר את הטיפול הנדרש כדי שיוכל להימצא בחדרים כמו מקלחת. 

כמה עולה התקנת מדף זכוכית לאמבטיות? 

עלות התקנת מדף זכוכית לאמבטיות תלויה במספר גורמים. בעת קביעת המחיר להתקנה, יש לקחת בחשבון פקטורים כמו גודל, סגנון וחומר המדף. זאת, בעוד כי פרמטרים אחרים שישפיעו על המחיר כוללים עלויות עבודה וכל אביזרים נוספים הדרושים להשלמת העבודה. בתוך כך, מחיר התקנת מדף זכוכית למקלחות יכול לנוע בין כ-150 ₪ – 250 ₪.

יש לציין, המחיר הנ"ל מתייחס בדרך כלל לזכוכית מחוסמת בעובי של 4 מ"מ. כמו כן, מחיר זה מתייחס למדף זכוכית בגודל 150X50 ס"מ. בכל מקרה בו צריך עבודה עיצובית נוספת על המדף, המחיר ייקבע מול הזגג. בהקשר זה של הדברים, חשוב גם למצוא את הזגג הנכון עבור התקנת המדף. ההמלצה היא לערוך השוואת מחירים בין זגגים ולאתר את נותן השירות הכי איכותי. 

יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון 

מצד אחד, מדפי זכוכית לאמבטיה מוסיפים תחושה של מודרניות-עיצובית לכל חלל מקלחת. המדפים האלו מציעים מראה מלוטש ועכשווי, שבעצם יכול לעזור לקשור את החלל כולו ואת הפריטים בו. בנוסף, מכיוון שהם עשויים מזכוכית, מדפי זכוכית למקלחת לא יתפסו יותר מדי מקום ויזואלי וניתן לשלב אותם בקלות בכל סגנון עיצובי של כל מקלחת. 

מצד שני, החיסרון של מדף זכוכית לאמבטיה הוא שהם יכולים להיות שבירים אם לא מאובטחים או מותקנים כראוי. אם יש צורך לאחסן חפצים כבדים, חשוב לוודא שהמדף מותקן היטב, שכן משקל רב מדי עלול לגרום לו להישבר. כמו כן, חיסרון נוסף הוא שחלק ממדפי הזכוכית עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר מאשר סוגים אחרים של מדפים. אם לא מדובר בזכוכית איכותית, היא עשויה להיות מוכתמת בקלות. 

לסיכום, איך להוזיל עלויות התקנת מדף זכוכית?

כאשר מדובר בתהליך (די פשוט) של התקנת מדף זכוכית לאמבטיות, השוואת מחירים בין זגגים היא חיונית כבר בשלב הראשון לתחילת החיפושים. השוואת מחירים בין זגגים יכולה לחסוך כמה שקלים בכיס, אבל האמת היא שזאת לא הפואנטה העיקרים במחקר שוק מהסוג הזה. 

בשורה התחתונה, השוואת מחירים להתקנת מדף זכוכית מאפשרת למצוא את אנשי המקצוע הכי איכותיים לפי אזורי מגורים בכל הארץ. מחקר שוק מהסוג הזה מוביל את הלקוחות לבחור במדפים הנכונים ובמחירים הנכונים. במהלך ההשוואה, מומלץ לבחון תיקי עבודות של זגגים כדי להתרשם מסגנון עבודתם. כך בוחרים את המדף הנכון והבטיחותי ביותר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים נוספים בנושא:
עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים: טיפים ורעיונות ליצירת מטבח החלומות שלך!

יציאה למסע לעיצוב לב הבית שלך יכולה להיות מלהיבה ומרתיעה כאחד. המטבח, לעתים קרובות מוקד של פעילות והתכנסות, הוא המקום שבו מתרחש קסם קולינרי, שבו השיחות זורמות בחופשיות כמו היין, ושבו זיכרונות נאפים בכל פינה ופינה. עיצוב מטבח החלומות שלכם, אם כן, אינו קשור רק לבחירה מישושית של חומרים או למשיכה חזותית – אלא ליצירת סביבה שמהדהדת את אורח החיים שלכם, את העשייה הקולינרית שלכם ואת הטעם האישי שלכם. בין אם אתם שף מנוסה או טירונים קולינריים, העיצוב הנכון יכול להפוך את המטבח שלכם לחלל פונקציונלי ומזמין.

לקריאת המאמר »
חיפוי קיר
חיפוי אבן טבעית מול זכוכית: יתרונות, חסרונות ואפשרויות עיצוב

חיפוי קירות חוץ ממלא תפקיד מכריע באסתטיקה, בעמידות וביעילות האנרגטית של בניין, לרבות בנייני משרדים ותעשייה. בשנים האחרונות, אדריכלים חוקרים יותר ויותר את השימוש באבן טבעית ובזכוכית כחומרי חיפוי חיצוניים. חומרים אלה לא רק מוסיפים ערעור ויזואלי לבניין אלא גם מספקים יתרונות פונקציונליים. מאמר זה נועד להשוות את היתרונות, החסרונות ואפשרויות העיצוב של חיפוי אבן טבעית וזכוכית, תוך הצעת תובנות יקרות ערך לאלו ששוקלים חומרים אלה לפרויקטים שלהם.

לקריאת המאמר »
לוח זכוכית תלוי על קיר לבן
לוחות זכוכית: בחינת שימושים ועיצובים חדשניים

לוחות זכוכית הפכו לאחד החומרים המגוונים ביותר באדריכלות ובעיצוב המודרניים. עם האיכויות הייחודיות והמשיכה האסתטית שלהם, לוחות זכוכית מצאו את דרכם ליישומים שונים, החל ממבנים מסחריים ועד חללי מגורים. במאמר זה נבחן את השימושים והעיצובים החדשניים של לוחות זכוכית, כמו גם את המחירים והסוגים שלהם.

לקריאת המאמר »
053-3563292